Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo joka ei tee kotitöitä...

Vierailija
12.04.2009 |

Täällä kun on puhuttu paljon kotitöistä ja seksistä yms. Minä tunnustan, olen hirveä vaimo, inhoan siivoamista, teen kyllä ruuan joka päivä, käyn kaupassa, tiskaan ja pyykkään joka ikinen päivä, mutta itse siivous... Vähä yritän lasten jälkiä siivota ja parin viikon välein vähän enemmän. Kämppä on kyllä sen näköinenkin.

Miestä en pyydä tekemään yhtään kotitöitä, ne eivät ole hänen asioitaan, hoidan myös kaikki raha-asiat, auton huollot yms. Teen joka aamu miehelleni aamupalan valmiiksi. Ja annan seksiä aina kun hän haluaa ja itse haluan vaikka 3 kertaa päivässä. Jumaloin sitä miesvartaloa ja rakastan hänen makuaan.

Mutta saan pakkeja useasti sen takia, koska en ole siivonnut! Mulla seksivietti vetää enemmän kuin joku martta-siivousvietti!!!! (ja huolehdin ulkonäöstäni ja lenkkeilen ja vaikka olen jo 34v, kakskymppisetkin flirttaa, joten ei pitäis olla siitä kiinni, olen myös täysin estoton sängyssä...)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus asunnon siisteys on nykyään jotain Marttaviettiä? Ei helvetti... Mun mielestä ihminen on aikuinen siinä vaiheessa kun se oppii että elämässä on asioita joita pitää vain tehdä, tykkäs tai ei. En minäkään muijaani hoitelis missään läävässä, vaikka kuinka sille joku pihalla viheltelis tai millasia voltteja osais.

Vierailija
2/10 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sukat tartu lattiaan kiinni, mutta ei täällä vois kuvata sisustuslehteen. Pakit tulee yleensä siitä, että roskis on jätetty illalla viemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus asunnon siisteys on nykyään jotain Marttaviettiä? Ei helvetti... Mun mielestä ihminen on aikuinen siinä vaiheessa kun se oppii että elämässä on asioita joita pitää vain tehdä, tykkäs tai ei. En minäkään muijaani hoitelis missään läävässä, vaikka kuinka sille joku pihalla viheltelis tai millasia voltteja osais.

Vierailija
4/10 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sukat tartu lattiaan kiinni, mutta ei täällä vois kuvata sisustuslehteen. Pakit tulee yleensä siitä, että roskis on jätetty illalla viemättä.

Vierailija
5/10 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap tosiaan laita miehelleen aamupalaakin niin ku lapselle. Mitäs se mies sit tekee?

Vai etkö käy töissä eikä ole pieniä lapsia hoidettavana? Niin että aikaa puuhailla on. Nykypäivänä kaikki tämä ruuanlaitto sun muu kyllä hoituu mieheltäkin, jos vaan halua on. Tietysti rakkaudesta nainen voi tehdä asioita enemmänkin, mutta tässä taitaa nyt olla kyseessä ihan vaan perusprovo.

Vierailija
6/10 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä minäkin olen. Tottakai perheessä jossa jokainen sotkee, jokainen siivoaa. AP ei tätä mieltä kylläkään ole.

Vierailija
8/10 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi pientä vilkasta poikaa, jotka ehtii sotkea koko kämpän alta aika yksikön, käyn töissä ja iltaisin vielä teen miehen firman paperityöt ja käyn lenkillä. Ja ihan rakkaudesta laitan aamupalan miehelle, kannan kylmän olut tölkin miehelle sohvalle, teen valmiita leipiä, hieron jalkoja tai hartioita yms. Eikä ole provo.

Musta vaan on niin törkeen ihanaa koskea ja miellyttää miestä. Mutta en enää jaksa siivota montaa kertaa viikossa. Lapset ei oikeen vielä osaa siivota, eikä tosiaankaan kukaan siivoa omia jälkiään. Mies on 7 päivänä viikossa töissä 12 tuntia joka päivä, enkä todellakaan aio vaatia häntä osallistumaan kotitöihin (kuhan sinne sänkyyn aina silloin tällöin tulisi). Tietysti voisin alkaa siivoomaan enemmän, mutta silloin mun olisi tingittävä miehen hemmottelusta. Kumpaa teen ennemmin, otan suihin mieheltä vai imuroin lattiaa?

Kyllä kunnon suihin otto imuroinnin voittaa ihan 100-0!!! Mutta kumpaa se mies arvostaa enemmän?

Vierailija
9/10 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä.

Vierailija
10/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siivoo kumpaa enempi ahdistaa sotku, eli yleensä minä.. Mutta se ei kyllä vaikuta meidän seksielämään tavalla eikä toisella.. Tosin jos kuuraan koko kämpän, ni saattaa olla että kivat täytyy siirtää aamuun...