kumpi parempi järkkyyn krapulaan, panacod vai....
Kommentit (17)
Ota Buranaa ja mene takas nukkumaan,
Kyllä se siitä alkaa helpottamaan : )
Opamoxit jätät suosiolla sinne kaappiin, sehän on rauhottava eikä mikään särkylääke.
Panacod myös huono kun kodeiini lamaa myös keskushermostoa...
Ota Panadol tai burana mieluiten.
hengissä olen vaikka vuosia olen kännissä ottanut parasetaa...
opamox?
kumpi vois lieventää,tasottaa tätä kauhun olotilaa? siiderin ottasin jos ois.
ja en ole mikään narkkialkki, noita vahojalääkkeitä nyt sattuu vaan olemaan ja viimeksi olen juonu 31.12
tosiaan monet ihmiset joutuu vain sitä lääkettä käyttämään ja hengissä ovat.
eli tällä kertaa toi parasetamolin sopimattomuus ktapulaan. Itse otan mitä tahansa (käsikauppa-)särkylääkettä mitä talossa sattuu olemaan, litrakaupalla vettä ja unta palloon. Jos sa oksennettua, niin se auttaa.
eli p.o. kRapulaan ja saA. Kun olo kohenee, niin seksi on hyväksi.
Kannattaa tästä eteen päin ottaa Buranaa ennen nukkumaan käyntiä. Ei tule krapulaa.
hengissä, mutta maksasi on varmaan menossa huonompaan ja huonompaan kuntoon. Oletko käynyt maksakokeissa koskaan?
henkisesti sen alkoholin takia, elä nyt enempää päätä sotke. Ota burana ja litratolkulla vettä sekä vähän jotain makeaa.
saattavat tuhota maksan muutamissa tunneissa, ja maksan toiminta lakkaa.
Opamoxit jätät suosiolla sinne kaappiin, sehän on rauhottava eikä mikään särkylääke.
Panacod myös huono kun kodeiini lamaa myös keskushermostoa...
Ota Panadol tai burana mieluiten.
Kun tarpeeksi on juonut, niin krapula tulee buranoista huolimatta. Eilisen jäljiltä olo on aika karsea. Laatta ei vielä lennä mutta heikossa hapessa ollaan. Onneksi mies ja lapset poissa vielä iltaan asti. Ehkä äiskä on jo sitten kunnossa...
t. eräs, joka oli eilen pitkästä aikaa viihteellä
Kannattaa tästä eteen päin ottaa Buranaa ennen nukkumaan käyntiä. Ei tule krapulaa.
ihme uskomuksia joillakin
Kapulaan kannattaa juoda jotakin makeaa lasillinen tai pari, sokeri helpottaa oloa ja syödä vaikka ruisleipä jos sisällä pysyy. Paljon vettä viimeiseksi, silmät kiinni ja pimeeseen huoneeseen nukkumaan
opamox?
kumpi vois lieventää,tasottaa tätä kauhun olotilaa? siiderin ottasin jos ois.
ja en ole mikään narkkialkki, noita vahojalääkkeitä nyt sattuu vaan olemaan ja viimeksi olen juonu 31.12