Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannattaisi/EI kannattaisi kertoa fb:ssa joka päivä tekemisistään?

Vierailija
09.07.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saattaa vakoilla toimiasi

Vierailija
2/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liian tarkoista kuvauksista tai liian tosikkomaisista päivityksistä tulee vaivautunut olo. Parhaita ovat sellaiset humoristiset otteet pikkuasioista ja muista kummallisuuksista, joita on päivän mittaan sattunut tai mitä on nähnyt tai kuullut tms. Siis ei mitään totaalista selontekoa elämäntilanteesta, vaan joku pikkujuttu vain. Sitten tietysti isommat jutut voi mainita myös, mutta on tylsää lukea joka päivä vain sitä on "X on töissä" - "X lähtee kotiin" - "X laittaa ruokaa" - "X menee nukkumaan" -juttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta ihmisten papa-kokeet ja jälkitarkastukset...

Vierailija
4/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on tehnyt ja mita aikoo vielä tehdä. Ketä kiinnostaa jonkun itsekeskeiset raportit. On aikuisilla ihmisillä paljon vapaa-aikaa, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
5/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on tehnyt ja mita aikoo vielä tehdä. Ketä kiinnostaa jonkun itsekeskeiset raportit. On aikuisilla ihmisillä paljon vapaa-aikaa, ei voi muuta sanoa.

Onneksi fb ei ole pakollinen. Mua taas ärsyttää jos päivittää tyyliin kerran parissa viikossa. Tulee olo, että ovat vain siellä kytätäkseen muita. Mulla näille ihmisille ei enää näy omat päivityset ollenkaan, joten niistä ei ainakaan tarvii kenenkään rasittua. Aikaa päivityksen tekemiseen menee tasan saman verrain kuin minkä tahansa tekstin kirjoittamiseen. Tuolla sunkin lyhyellä tekstillä minkä lainasin olis tehnyt jo neljä yhden lauseen päivitystä. On totta tosiaan paljon vapaa-aikaa mulla... En kyllä haluaisikaan niin kiireistä arkea elää, että siinä ei olisi aikaa pienille hengähdystauolle.

Vierailija
6/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan, että mun olisi pakko koko ajan päivittää statustani... En nimittäin tee sitä koskaan.

Vierailija
7/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 puolituttua vai 15 parasta ystävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi