Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustin tänään uskoni kolmelle rakkaimmalle ihmiselle.

Vierailija
12.04.2009 |

Eli tulin kaapista ja kerroin miehelle, siskolle ja parhaalle ystävälleni, että uskon Jumalaan ja Jeesukseen, ja yritän raamatun oppeja noudattaa tästedes.

Epäusko, naureskelu ja silmienpyöritys tuli vastaan.

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä epäuskosta, naureskelusta tai muustakaan. Sano olevasi sama ihminen kuin ennekin , nyt vain tunteevat senkin puolen sinusta!

Miksi et ole kertonut uskoasi ennen näitä päiviä?

Olen itse siinä mielessä uskovainen että uskon Jeesukseen ja Jumalaan , taivaaseen ja helvettiin mutta elän ikävä kyllä syntistä elämää. Läheiseni tietävät uskoni mutta eivät kyllä naura minulle... Miksi sellaiselle nauretaan`?

Vierailija
2/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat valitsemallasi tiellä. Isot elämänmuutokset vaativat sopeutumista kaikilta, vai luulitko että nuo läheiset olisivat siinä silmänräpäyksessä ... tehneet mitä? Mieheni ei usko Jumalaan, minä uskon ja ihan hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siinä mielessä uskovainen että uskon Jeesukseen ja Jumalaan , taivaaseen ja helvettiin mutta elän ikävä kyllä syntistä elämää

elät syntistä elämää niin etkös sitten uskomuksesi mukaan joudu helvettiin? Olet varmaan ainakin esiaviollista seksiä harrastanut. Vai onko ne Raamatun ohjeistukset sellaisia, että niitä ei tarvitse noudattaa jos ei huvita? Missä tapauksessa tuntuu koko uskominen aika turhalta.

Vierailija
4/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pompin täällä riemusta suunnilleen kun luin tuon :)

Lue Raamattua, rukoile ja hakeudu kristillisen seurakunnan yhteyteen, mikäli et vielä ole seurakuntayhteydessä.

Jumala siunatkoon sinua Jeesus-tielläsi. Teit elämäsi tärkeimmän valinnan!! Onnittelen!

Kursiivina korjattu muoto edellisestä :)

Vierailija
5/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siinä mielessä uskovainen että uskon Jeesukseen ja Jumalaan , taivaaseen ja helvettiin mutta elän ikävä kyllä syntistä elämää

elät syntistä elämää niin etkös sitten uskomuksesi mukaan joudu helvettiin? Olet varmaan ainakin esiaviollista seksiä harrastanut. Vai onko ne Raamatun ohjeistukset sellaisia, että niitä ei tarvitse noudattaa jos ei huvita? Missä tapauksessa tuntuu koko uskominen aika turhalta.

En välttämättä joudu helvettiin vaikka esiaviollista seksiä harrastinkin.

Uskon myös anteeksiantoon :)

Ihminen on erehtyväinen. Eihän voi olla näin että nuori joka ei vielä tiedä uskoaan ja harrastaa syntistä elämää, on tuomittu sen tähden helvettiin??

Jokaisella ihmisellä on omanlaisensa usko ja ihminen itse sisimmään tietää uskonsa vahvuuden. Sitä on ulkopuolisten turha arvioida - senhän päättää loppujen lopuksi Herramme.

Vierailija
6/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pompin täällä riemusta suunnilleen kun luin tuon :)

Lue Raamattua, rukoile ja jos sinulla hakeudu kristillisen seurakunnan yhteyteen, mikäli et vielä ole seurakuntayhteydessä.

Jumala siunatkoon sinua Jeesus-tielläsi. Teit elämäsi tärkeimmän valinnan!! Onnittelen!

Vierailija
7/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella tilanteen, sinua on varmasti jännittänyt ja pelottanut, mutta silti sait Jumalalta voiman kertoa uskostasi, vaikka varmasti pelkäsit jopa hylkäystä rakkaimpiesi taholta!

Hienoa, upeaa, mahtavaa-tuo on oikeasti Pyhän Hengen työtä, ei siihen ihminen omassa voimassaan pystyisi.

Nyt olet ottanut sen tärkeimmän askeleen taivastielläsi, sydämen uskolla ja suun tunnustuksella sinä pelastut. Uskomalla Jeesukseen Kristukseen omana henkilökohtaisena vapahtajanasi. Sinulla on ollut kaikken paras pääsiäinen, mitä olla voi; onnea sinulle ja kaikkea hyvää, voimia, kestävyyttä lukea Raamattua ja pysyä tällä tiellä. Hakeuduthan terveiden ja tasapainoisten Kristittyjen seuraan, jotka jaksavat kuuunnella sinua, opettaa Jumalan valtakunnasta ja vastata kysymyksiisi; aidolla ja puhtaalla sydämellä.

Ja ajan kanssa, Henki tekee työtänsä sinussa niin ettei kenenkään enää tarvitse "pelätä" tätä muutosta. Kaikki se vanha mikä saa jäädä, jää pois elämästäsi, huonot vanhat tavat ja tottumukset, ja saat elämääsi uuden näkökannon ja uuden suunnan. Siunausta, Varjelusta elämäsi matkalle, Ap! Tavataan Taivaassa!

Jeesus on totisesti ylösnoussut ja kuolemalla kuoleman voittanut!

Vierailija
8/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään se tarina siitä ensimmäisen kiven heittämisestä?

Vierailija
9/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, mitä muut ajattelevat, sillä sinun kanssasi on ikiaikojen Jumala ja seisot kalliopohjalla, Kristus-kalliolla. Jeesus lupasi olla omiensa kanssa joka päivä. Hän johdattaa sinuakin askel askeleelta ja antaa voimaa ja viisautta. Nyt olet ottanut yhden askeleen, kun kerroit uskostasi läheisillesi. Sinun tarvitsee vain luottaa Herraan ja elää päivä kerrallaan Hänen kanssaan. Kristuksessa on kaikki, mitä tarvitset ja hän antaa sinulle viisautta ja voimaa. Puhu hänelle kaikista asioistasi ja lue Raamattua. Jos sinulla ei vielä ole seurakuntayhteyttä, etsi sellainen itsellesi rukoillen. Siellä saat kokea yhteyttä muiden kristittyjen kanssa. Herramme Jeesus rakastaa sinua ja läheisiäsi myös. Hän tahtoisi, että kaikki ihmiset uskoisivat ja pelastuisivat. Siunausta sinulle ja hyvää pääsiäistä!

Vierailija
10/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se niin mene, että syntien teosta joutuu helvettiin, teidän uskomustenne mukaan. Ja jos jo syntiä tehdessään tietää tekevänsä väärin, niin eihän siinä mihinkään tietämättömyyteen voi vedota. Tuntuu vain aika tyhmältä ottaa uskonnosta vain ne rusinat pullasta, eli voi tehdä mitä lystää koska kaiken saa kuitenkin anteeksi. Miksi siellä Raamatussa on mitään elämänohjeita sitten vaivauduttu jakelemaankaan, jos kaikki käy. Itsehän en ole väittänyt olevani synnitön mutta en myöskään usko mihinkään jumaliin tai muokkaa uskonnoista itselleni parhaiten sopivia kevytversioita. Minusta tuollainen uskominen on aika tekopyhää ja turhaa.

[/quote]

Miten se menikään se tarina siitä ensimmäisen kiven heittämisestä?

[/quote]

Vierailija
11/11 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus lopetti lailla uskomisen, juuri sen mistä nyt puhut. Kukaan ihminen ei ole synnitön, kukaan ei voi olla tekemättä elämässään syntiä. Synnin pyyhki pois Jeesuksen veri. Ihminen saa syntinsä anteeksi anomalla anteeksiantoa Jumalalta.

Kyse on siitä, että syntejä katuu ja niitä Jeesuksen nimessä anteeksi pyytää.

Ut nimenomaan teroittaa esimerkeillään fariseuksista (lailla uskovista) sitä, kuinka kirjoitettu laki on kuollut, uusi on syntynyt Jeesuksen myötä: Rakasta lähimmäisiäsi kuin itseäsi, mutta velä enemmän, rakasta vihollisiasi!

Onnea ap:lle!