sain orgasmin hieronnasa
tästä on jo aikaa...mutta näin pääsi käymään. olin sellaisessa aromaterapia hoidossa jossa hierotaan koko vartalo varpaista päähän asti. todella rentouttava ja mukava hoito. hierontaöljy oli lämmintä ja mukavan tuoksuista.
mitään eroottista tilanteessa ei kuitenkaan ollut. hieroja oli nainen (ja itse olen miehistä kiinnostunut) ja minulla oli jopa hieman heikko olo krapulan takia, joten en voinut rentoutua ihan niin paljon kuin oisin toivonut.
jokatapauksessa...niin uskomattomalta kun se kuulostaakin...sain orgasmin kun minua hierottiin alaselästä. todella noloa!!! tuskin hieoja sitä tajusi, mutta minua on nolottanut siitä asti enkä kenellekään ole voinut kertoa. en uskalla enää edes mennä kyseiseen hoitoon.
näin anonyymisti olisinkin halunnut kysellä, onko muita joille näin olisi käynyt? ja miten ihmeessä se on edes fysiologisesti mahdollista????
Kommentit (14)
mutta luulisi, että sellaisia hermoratoja sitten vältettäisiin tavallisessa hieronnassa?
ap
oon miäki saanu orkkui mitä ihmeellisimmissä tilanteissa... pilateksessa, juoksulenkillä, hierojallakin ollut hyvin lähellä... eiks oo kivaa kun endorfiinit räjähtääää!?
sillä mielestäni orgasmi on mukavampi saada seksin yhteydessä. eikä ventovieraan hierojan käsittelyssä :)
sitäpaitsi tämä on hupaisaa siitäkin syystä, että en kauhean helposti orgasmeja seksissä saa.
ap
Mä olen saanut mm. sohvalla mieheni kanssa istuessa...
ainoa henkisyys oli todella miellyttävä tunne hieronnasta (mikä nyt kuuluu tuollaisesta hieronnasta siis tullakin)
ap
tärkeästä tapaamisesta. Olen ollut tuskissani, etten ehdi ja seuraavassa hetkessä orgasmin kourissa. Ihan kummallinen tilanne. En usko, että tällaista on käynyt kenellekään muulle.
On sekin vähän epätodellista, kun siinä uimahallin melussa muut ihmiset ympärillä uiden yrität vain tyynenä uida eteenpäin ja olla hukkumatta, kun kroppa nauttii orgasmista.
Mulla on aivan ihana hieroja (nuori mies) ja se kosketus tuntuu välillä aivan liian hyvälle! Hieronnan jälkeen menee tosi kauan niin etten osaa ajatella muuta kuin sen kosketusta mun iholla... huoh.
Kamalinta on se, että "joudun" näkemään tätä ihmistä viikottain myös muussa yhteydessä ja silloin väkisinkin ajattelee, että voikun pääsis taas sen kosketettavaksi.
Miten ihmeessä se kroppa hierotaan kun kaikilla on eri paikoissa erillaiset herkkyyspaikat?
Jos mun niskaa hieroo niin alaselässä kimoilee.
Kaula ja niska ovat todella herkkiä ns, sytyttäviä paikkoja mulla.
Ei tarvitse miehen kuin kevyesti suudella niskaa niin olen ihan valmista tavaraa.
Onhan iho meidän suurin elin ja tuntoaisti erittäin herkkä. Tuommoisesta tarvitse nolostua.
Etenkin jos orkut on sinulla tiukassa.
Uskon että johtuu siitä että rentouduit täysin ja olit toisen vietävissä. Sama juttuhan se on petipuuhissakin ne jotka uskaltaa heittäytyä estottomiksi ja antaa mennä tyyliin saavat takuuvarmasti orgasmeja.
Takakireät, tiukkapipot , kontrollifriikit ei saa välttämättä koskaan partnerin kanssa orkkua ja eivät ehkä yksinkään. Kun ei vaan uskalla antaa mennä.
Monilla on estoja.
Silloin kylläkin hieman tahallisesti olin jättänyt geishapallot pimppaan hieronnan ajaksi. Oli tarkoitus poistaa ne siellä hierontapaikan pukkarissa, mutta ajattelin et ihan sama.
Hieroja oli keski-ikäinen nainen, ja käsittelyn kohteena sillä kertaa oli hartiat, selkä ja pakaralihakset.. Se vaan tuli yllättäen ja aika voimakkaasti.
liittyy hermoratoihin. Aasiassa on hierojia jotka erikoistuu siihen.