Mies haluaa omakotitaloelämää
Menettääkö naiset heti kiinnostuksen mieheen jos mies sanoo haaveilevansa rauhallisesta omakotitaloelämästä?
Kommentit (14)
Minä ainakin menettäisin. Se on kauimpana omista haaveistani.
Mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa?
Työleiri. Juu, ei siitä kukaan nainen Iloistu!
Vierailija kirjoitti:
Työleiri. Juu, ei siitä kukaan nainen Iloistu!
Perustelut??
Olemme rakentaneet 3 okt eikä yksikään ole ollut valmistuttuaan työleiri.
Minä en lähtisi täältä maalta mihinkään ok-talolähiöön kaupunkiin postimerkkitontille. Omia 25 hehtaarin tiluksiani en jättäisi yhdenkään miehen takia.
Kyllä mulla ainakin mielenkiinto meni omaan mieheen. Halusi omakotitaloon ja kaikki hommat jäi minun harteille. Ei ole tuo mies imuriinkaan tarttunut yli 10 vuoteen eikä saa edes roskia vietyä. Kun miehellä ei kiinnosta roskien vienti,niin meillä ei lajitella. En lajittele ja vie niitä yksin. On tässä muutakin tekemistä.
Siinä on iso ero, onko se ok-talo jollain alle 1000 neliön vuokratontilla kaupungin vuokratalojen kyljessä vai omalla 50000 neliön tontilla jossa lähimpään vuokrataloon on 30km.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin mielenkiinto meni omaan mieheen. Halusi omakotitaloon ja kaikki hommat jäi minun harteille. Ei ole tuo mies imuriinkaan tarttunut yli 10 vuoteen eikä saa edes roskia vietyä. Kun miehellä ei kiinnosta roskien vienti,niin meillä ei lajitella. En lajittele ja vie niitä yksin. On tässä muutakin tekemistä.
Ok-talossa roskat poltetaan uunissa tai saunan kiukaassa, ei niitä tarvitse mihinkään viedä.
Mä suhtautuisin erittäin varauksella. Ainoastaan jos olisit hyvin oma-aloitteinen ja ahkera kaikissa kotitöissä, voisin harkita. Muuten päätyy piiaksi ränninrassaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok-talossa roskat poltetaan uunissa tai saunan kiukaassa, ei niitä tarvitse mihinkään viedä.
Tämä on laitonta!
Vsin paperin ja puun saa polttaa.
Mä en missään ketjutalossa haluaisikaan elää. Ok-talo on paras. Oma rauha, kun ei ole seinänaapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tekee mun naapuri täällä taajama-alueella. Eivät ole edes kunnan sekajätekeräyksessä, auto ei ole heille pysähtynyt varmaan pariin vuoteen ja piipusta tulevan katkun perusteella kaikki palaa takassa. Meillä sentään on sekajäte astia pihalla.
Neukkukuutioihmistä ei kannata ottaa puolisoksi sellaisen jolle omakotitalo on tärkeä.
Harva suomalainen nainen tuollaisesta tykkää.