Kuinka moni on syönyt tai syö mielialalääkkeitä ja mihin vaivaan?
Kommentit (19)
Sertralinia 50mg aamuisin. en tulisi toimeen ilman.
Remeronia 30mg.
viime vuonna söin synnytyksen jälkeiseen masennukseen cipralexiä 20mg aamulla ja Mirtazapinia illalla (auttoi unettomuuteen, en muista paljon sitä söin)
ja minulla on todettu keskivaikea masennus sekä ahdistuneisuus-/paniikkihäiriö.
täyttä hoitovastetta ei ole, pitänee tilaa taas aika lääkärille. masennus ei vaivaa vaan esim. hengenahdistus johtuen tuosta toisesta vaivasta.
Itse olen kärsinyt pari vuotta, lääkkeitä syönyt puoli vuotta aikasemmin, nyt aloitin uudestaan ja tarkoitus olisi syödä nyt toiset puoli vuotta. t. cipramilin syöjä
Efexor 75mg iltaisin. Määrätty masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön. Lisäksi opamox 15mg ja stella 10mg tarvittaessa nukahtamisvaikeuksiin.
Efexor 75mg iltaisin. Määrätty masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön. Lisäksi opamox 15mg ja stella 10mg tarvittaessa nukahtamisvaikeuksiin.
Ja ajoittaisesta masennuksesta/ahdistuneisuudesta olen kärsinyt pian 10 vuotta. Lääkkeitä olen erilaisia syönyt, esim seroxat, zoloft. Efexoria olen kolmisen vuotta syönyt, vaikutukseltaan tehokkain.
kahta neuroleptiä aika isolla annoksella sekä yhtä masennuslääkettä, diagnooseina epävakaa persoonallisuushäiriö, pakko- oireinen häiriö sekä depersonalisaatio/derealisaatio- oireyhtymä. Kaikesta tästä johtuen olen myös masentunut.
vaihdevuosi ongelmiin. Takana hormoniperäinen rintasyöpä, joten varsinaiset vaihdevuosilääkkeet eivät tule kyseeseen.
"seksivaivoihin", en tiedä merkkiä enkä määrää. Mutta toimii ;)
Citalopharm ratiopharm tms..??? 20mg pvä. masennus ja bulimia. hoitovaste heikkenee aina jonkun ajan jälkeen, kuten on taas käymässä...
kaksisuuntaisesta ei voi parantua.
mutta nyt elämässä on niin suuret ahdinkoajat, että pelkään jo valmiiksi romahdusta. Lapsellani on todettu vakava sairaus, ja tiedän itsestäni, että saatan mennä tosi syvälle mustuuteen heti, kun tilanne sen edes vähän sallii. Lapsen tilanne on siis vielä auki.
Olen ajatellut, että pyydän heti reseptin, kun ahdistus alkaa syventyä, sillä en halua mutkistaa perheeni tilannetta entisestään. Pakko vain turruttaa itseni.
masennukseen,ahdistukseen ja pakko-oireiseen häiriöön. Kovan stressin seurauksena tuli.
työuupumuksesta seuranneeseen masennukseen. Vuosi sitten lopetin.
mua kiusattiin koulussa mikä sai mut ahmimaan.. ja lopulta masentumaan.
Nyt vaivat helpottaneet, niin, ettäpärjään ilmankin. =)
Zoloft 100mg aamulla ja Azona 100mg yöksi. Ja auttaa hyvin.