Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen, että olen masentunut, mutta en uskalla hakea apua =(

Vierailija
11.04.2009 |

Olen kahden pienen lapsen kotiäiti. Pinna on jatkuvasti kireällä. Olen todella väsynyt ja kaikenlisäksi lihonut lyhyellä ajalla kun illalla saa lapset nukkumaan niin alkaa mässäily=( Ja se masentaa kun vaatteetkin kinnaa ja näen itseni koko ajan lihavana. Lasten kiukuttelu käy auttamattomasti hermoille. Mies auttaa kyllä lastenhoidossa normaalia enemmän, mutta olen silti väsynyt, koska en ole aikoihin saanut levätä kunnolla. Tuntuu, ettei mikään juuri naurata edes ja mieskin yrittää lepytellä, mutta silti kiristää. Seksi ei maistu jne.

Olen miettinyt, että olenko masentunut, mutta sitten mietin, miksi olisin, onhan kaikki elämässä kohdallaa, miksi voisin olla masentunut? En uskalla enkä osaa hakea apua, koska tuntuu, että masennus on joku nykyajan "leikkisairaus".. =( Mitä neuvolassakin ajateltaisiin? Ja pian joku huohottaa niskaan koko ajan. Lapset saavat päivittäin kuitenkin rakkautta, ruokaa, päiväunet, ulkoilut, puhtaat vaatteet jne. rytmistä pidetään kiinni, mutta silti kaikki tuntuu niin ylivoimaiselle välillä. =(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, etten ole ainoa. Ehkä tätä tilannetta pitää nyt jollain konstilla lähteä purkamaan. Jos alkuun alottaisi sillä, että koittaisi löytää aikaa nukkumiseen. Ja jos se ei auta niin sit on muuta keksittävä! kiitos kaikista sanoista ja neuvoista! Pitää varmaan miehenkin kanssa koittaa jutella hieman.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla