Miehen kanssa sänkyyn eka kertaa synnytyksen jälkeen tänään.
Toivottakaa onnea :/ Vauva on seitsemän viikkoa.
Kommentit (14)
teillä kalenteriin oikein lyöty lukkoon se päivä? Ihmettelen vain, kun meillä siitä ei kyllä sovita etukäteen.. Se on yleensä spontaania. Toki joidenkin kuuluu tietää kaikki etukäteen...
ja ottakaa iisisti niin hyvin se menee.
Mä ainaki oon kuiva ku sahara ja syvät työnnöt sattu pitkään. Mutta ku liukastaa kunnolla eikä työntele syvälle niin hyvin on sujunu. : )
muista ap sammuttaa valot ja vahdi tarkasti ettei peitto valu pois päältänne kun lähetyssaarnaaja-asennossa jyystätte menemään sen pakolliset 15min. Kai nyt saunassa käytte ennen seksiä?
mutta muista puhdistaa korvat hyvin että kuulet vauvan ääntelyt...tai onhan teillä varmasti itkuhälytin yöpöydällä täysin patterein??
milloin olisi sopiva ajankohta aloittaa puuhat synnytysten jälkeen. Minusta ihan normaalia, ei tuohon ekaan kertaan välttämättä mikään spontaanius sovi.
Ei oo himokasta kiintiöseksiä, tuli vaan nyt illalla puhe että jos sitä sitten tänään... Liukuvoidetta varmaan tarvitaan. Ensimmäisen lapsen jälkeen homma tuntui seitsemän kuukautta siltä kuin mies olisi tehnyt sitä leipäveitsellä, siksipä vähän jännittää. Nyt ei tullut onneksi niin isot vauriot synnytyksessä. Ap.
että nyt olen alkanut ajattelemaan asiaa, ja että jossain vaiheessa voitas kokeilla. Tarkoitin siis päiviä/muutamaa viikkoa.
Seuraavana päivänä se sit kummiskin jo tapahtui, eikä ollut yhtään niin kamalaa (ei siis kamalaa ollenkaan) kun olin luullut
toosaa kalenteriin ja sopimukseen vedoten? Suostutko velvollisuudentunnosta, koska seksielämä kuuluu muka parisuhteeseen.
etukäteen ekasta kerrasta synnytyksen jälkeen. Muutenkaan ei seksi ole ollut kovin spontaania ekojen vauvakuukausien aikana... ;0)
Ja tuo liukuvoidevinkki pitäisi antaa kaikille jo synnärillä, esikoisen jälkeen ei heti tajuttu ja hankalaa oli aluksi, huh!
kun ekan kerran harrastettiin seksiä synnytyksen jälkeen. Itse kyselin mieheltä, joko kiinnostais. Hyvältähän se tuntui :) Ja ei olla mitään himopanijoita, mut edellisestä kerrasta oli jo aikaa, kun ennen synnytystä oli jo ollut parin viikon paussi.
ja sikeitä unia pienokaiselle!