Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka ajattelee, että 40+ naista kaunistaa pieni pyöreys, kun taas laihuus rumentaa?

Vierailija
11.04.2009 |

Lihava ei ole kaunis, mutta sellainen muodokas, naisellinen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava enkä edes pyöreä, vaan hoikka ja kasvoistakin keskivertoa kauniimpi. Ikää on 34 ja itse asiassa toivoisin pyöristyväni 10 vuoden sisään muutaman kilon. :)

ap

Vierailija
2/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kukaan voi kieltää. Sillä jos naamassa on pyöreyttä ja vähän pehmeyttä, ei juonteet näy samalla tavalla kuin rasvattomasa naamassa.

Pahimman näköisiä naamastaan ovat valitettavasti juuri nämä kuntoilu/solariumhirmut, jotka treenavat kroppansa rasvattomiksi ja samalla naamansa aivan törkeän näköiseksi, juonteet loistavat rypistyneessä naamassa, hrrr.

Mitenhän sitä onnistuisi neljänkympin jälkeen pysymään sekä naamastaan että kropaltaan kauniina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin tuttu näyttää 15 vuotta ikäistään vanhemmalta, vaikka on juuri sellainen naisellisen muodokas kropaltaan, ei mikään läski siis, ja pyöreäkasvoinen. Mutta 20 vuotta kun on kestorusketuksessa niin on jälki aika karua. On siis ryppyinen kuin rusina ja edelleen yhtä ruskea:)

Vierailija
4/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihakin voi näyttää hyvältä, jos ei siis roiku pelkkä nahka luiden päällä, vaan on kuntoilun tulosta.

Jos syö terveellisesti, saa ravinnosta tarpeeksi hyviä rasvoja ja urheilee, niin iho säilyy kimmoisana pitempään.

Nämä rusinat kun useinmiten ovat liian rasvattomia ja siksi myös iho kärsii.

Vierailija
5/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua luullaan aina reilusti nuoremmaksi koska olen laiha ja pitkä. Silmän alla pari ryppyä, mutta tuskin ne mihinkään lähtis, vaikka lihottaisinkin itteäni.

Minusta tämä koko asia koskee ehkä 55+ naisia, en miellä itseäni vanhemmaksi naiseksi. Mutta varmaan 30 vuotiaiden mielestä sellainen olen.

Joo, mutta tykkään olla laiha, joten sori, en läskiydy teidän iloksenne.

Vierailija
6/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainenkin varmasti mahdollista. Mutta nyt puhutaan yleisesti asiasta, eli ylipäätänsä laihat näyttävät aikaisemmin vanhemmilta naamaastaan kuin pyöreämmät.

Ja hei, 40-vuotias ei todellakaan ole mikään "vanhempi nainen" kuin teini-ikäisten silmissä :)

ja minua luullaan aina reilusti nuoremmaksi koska olen laiha ja pitkä. Silmän alla pari ryppyä, mutta tuskin ne mihinkään lähtis, vaikka lihottaisinkin itteäni.

Minusta tämä koko asia koskee ehkä 55+ naisia, en miellä itseäni vanhemmaksi naiseksi. Mutta varmaan 30 vuotiaiden mielestä sellainen olen.

Joo, mutta tykkään olla laiha, joten sori, en läskiydy teidän iloksenne.

Vierailija
7/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä on personal trainer ja tosi treenattu. Lisäksi meikkaa kammottavasti ja värjää jatkuvasti hiuksiaan, ne on kuin jotain hamppua. Sitten hän antaa mulle aina ruokavalio- ja liikuntavinkkejä. En viitsi sanoa, että en halua näyttää rääkätyltä rusinalta niinkuin hän. Olemme samanikäisiä, vähän yli 40 v, mutta hän näyttää yli 50 vuotiaalta.

Yleisesti ottaen laihat näyttää vanhemmalta kuin normaalipainoiset tai hiukan pyöreät. Mutta reilusti ylipainoiset sitten taas näyttää vanhemmalta, vaikka heillä ei ryppyjä niin paljon olisikaan.

Vierailija
8/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelen että en minä vielä noin vanha ole, mutta kyllä täytyy rehellisesti katsoa peiliin ja sanoa että kyllä minä alan viisikymppiseltä näyttää. Siitäkin huolimatta ettei paljon ryppyjä ole, ylipainoa sen sijaan on ja viimeisen viiden vuoden aikana tuntuu että maanvetovoima on ollut voimakkaampaa. Kaikki alkaa roikkua, ennen reippaat tissit alkavat roikkua uhkaavasti ja samaa tekee naama ja maha, yäk!

Vierailija
9/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä sitä kestää ikääntymisen??

ja ajattelen että en minä vielä noin vanha ole, mutta kyllä täytyy rehellisesti katsoa peiliin ja sanoa että kyllä minä alan viisikymppiseltä näyttää. Siitäkin huolimatta ettei paljon ryppyjä ole, ylipainoa sen sijaan on ja viimeisen viiden vuoden aikana tuntuu että maanvetovoima on ollut voimakkaampaa. Kaikki alkaa roikkua, ennen reippaat tissit alkavat roikkua uhkaavasti ja samaa tekee naama ja maha, yäk!

Vierailija
10/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa painoindeksiin vaan terveet elämäntavat ja liikkuminen yms. näkyvät päällepäin. Sen sijaan tupakointi, alkoholinkäyttö yms. näkyy julmasti oli sitten paino mitä tahansa. Mun mielestä just kans toi ylenmääräinen auringonotto ja hiusten pilaaminen värjäyksillä vie myös sen "terveen" ilmeen.

Vierailija
11/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoinen vanhempi nainen näyttää entistä vanhemmalta

Vierailija
12/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.nainen 45, joka ei kyllä vielä ajatellut laittaa toista jalkaa hautaan

Vierailija
13/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 45 ole "vanhempi nainen". Mutta tarkoitin vain, että rypyt näkyy selvemmin jos on kovin laiha.

Vierailija
14/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen, että n. päälle 70 alkaa olla vasta vanhempi nainen ja ryppyjäkin alkaa olla.

ei 45 ole "vanhempi nainen". Mutta tarkoitin vain, että rypyt näkyy selvemmin jos on kovin laiha.

Vierailija
15/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää on yksilöllistä: joku on nätti pyöreänä ja joku hoikkana.

Esim. virolaiset naiset on aikas usein toooosi nättejä pitkine jalkoineen ja hoikkine vartaloineen (myös vanhemmat naiset säilyy nätteinä)!

Mutta emmää sano että ne kaikki olis nättejä, tai suomalaiset kamalia haahkoja!

Mun mielestä virolaisten kenkäfetissit on ihan ehdoton juttu näin lyhkäsen ja pyylevän suomalaisen kannalta, oon niin kade.. :D

Mutta jokanen on sulonen ja kaunis omana itsenään, oli sitten hoikka vanha tai pyylevä nuori. Näin mää uskon; siis jos vaan löytää oman itsensä ja hoitaa ja rakastaa itseään. Ei se ikä tai kilomäärä tee kenestäkään luotaan työntävää tai pois tunkevaa!

Moni hoikka ei saa itsestään niin kaunista kuin jokunen ylipainonen ON vaan, ja toisinpäin. Se on yksilöllistä!

Vierailija
16/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän karttuessa iho naama alkaa usein roikkua, maan vetovoima tekee tehtävänsä.

Liiallinen laihuus korostaa tätä huonoa piirrettä.

Eikä tarvitse olla siis mikään läski, mutta normaalivartaloinen ja -painoinen. Liika laihuus on rumaa!

Vierailija
17/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tunnen vetovoimaa tukevampia miehiä kohtaan! Siis ei nyt varsinaisia palleroita, mutta ei minusta MIES voi olla pitkä hoikka keppi -sillä voi olla pitkä mutta se mies itse pitää olla isokokonen. Jäntevä niska, hartiaa, hyvä vahva leuka, semmonen jota halatessa ei saa käsillä liian helposti ympäri, vaan semmonen MIES. Ja joku toinen ei vois vähempää kiinnostaa että miehellä on hyvät raamit, vaan että on hoikka..

Kasi

Vierailija
18/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rypyt eivät näy niin hyvin. Laihakasvoisilla loistaa joka ryppy selvästi.

Mutta kyllä minusta pyöreä vartalo on kamalan näköinen, oli ikää sitten miten paljon tahansa.

Joskus katselen uimahalleissa naisia sillä silmällä, että jos olisin mies, millaisista pitäisin. Ja kyllä on kamalan näköisiä perseitä, ei mulla seisois ollenkaan... On jos jonkinnäköistä muhkuraa, en tajua miten miehet tykkää naisista.

Vierailija
19/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin mun äiti. On aina ollut rutkasti ylipainoinen ja ruotii tosi ilkeästi hoikkia ikätovereitaan : "kato nyt, tuoki on noin laiha, kamalan vanhan näköinen. Toista kuin minä kun olen vähän pyöreä. Kato sekin on laihtunut ja niin vanhentunut. Kyllä minä olen paremman näköinen kun on vähän rasvaa. No, onpa tuossa joku muakin lihavampi"

Vierailija
20/31 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihakin voi näyttää hyvältä, jos ei siis roiku pelkkä nahka luiden päällä, vaan on kuntoilun tulosta.