Olenko ainoa joka ajattelee, että 40+ naista kaunistaa pieni pyöreys, kun taas laihuus rumentaa?
Lihava ei ole kaunis, mutta sellainen muodokas, naisellinen.
Kommentit (31)
Ja olen teinityttömäisen laihakin.
Mutta voihan olla että 60+ tuo teoriasi päteekin ;)
Ihan selkeitä ryppyjä erityisesti suun ympärillä. Ja laihuuden syyksi laittaisin. Itselläni on ikää samanverran kuin heillä (40v) ja olen kymmenen kiloa ylipainoinen. Kun olen miettinyt tätä laihduttamista, niin olen kyllä miettinyt, että haluanko tuollaiset juonteet suun ympärille nyt jo.
Eikä vielä 50-vuotiaillakaan juurikaan ryppyjä ole, oli sitten pyöreä tai laiha.
laihoilla ihmisillä naamassa paljon nopeammin. Eli kun on vähän pyöreä, niin kasvotkin ovat vähän täyteläisemmät ja rypyt ja uurteet eivät näy.
On se niin vaikeaa tämä naiseus, jos pysyttelet laihana niin naamasi rypistyy kuin rusina tietyn iän jälkeen, jos olet vähän pyöreä, naamasi on hehkeä mutta sitten ilmestyy kaiken maailman muhkuroita reisiin yms.
Kaipa se kultainen keskitie on paras tässäkin tapauksessa eli suht hoikka kroppa, ei missään nimessä luuviulu vaan enemmänkin sporttinen niin naamakaan ei ala muistuttamaan korppua.
Painoi ennen 60kg ja oli 162cm pitkä, nyt painaa 50kg. Ja voi ei, posket on lommolla, iho ei näytä enää kimmoisalta ja kiinteältä, vaan ryppyiseltä. Pieni pyöreys kaunistaa mustakin reilu 50v ihmisiä.
rypyt ja ihon vanheneminen näkyy noin 10 v. aikaisemmin
ja yleensä oudommat arvioi iän 10 vuotta nuoremmaksi. Ei siis ole sanottu imartelumielessä vaan tullut ihan muissa yhteyksissä ilmi kun on pitänyt syntymävuosi sanoa.
Ja olen ns. laiha kuikelo.
Että nyt kun kerta 10 vuotta aiemmin olen vanhentunut niin mielenkiinnolla odotan, mitä olen sitten 56 vuotiaana.
Jos on ihan rasvaton niin joo, näyttää rumemmalta kuin pyöreämpi nelikymppinen. Mutta jos on taas sellainen timmi muttei rasvattomaksi treenattu, on siis ns. normaali rasvapitoisuus niin se näyttää minusta paremmalta kuin pyöreä samanikäinen. Olennaisinta minusta on ettei kasvot ole liian luisevat (oli sitten minkä ikäinen tahansa), mutta se mikä on liian luiseva on tietysti makuasia...
Itse oon 40 v ja mua sanotaan aina babyfaceksi ja se on totta. Mulla ei oo ryppyjä oikeestaan ollenkaan. En ole laiha, mutta en lihavakaan: 170 cm ja 67 kg, sanoisin sopivan muodokas, eikä ole sellua eikä mahakaan pahemmin pömpötä, olen tasaisen pehmeä.
Kaksi ystävääni on hoikkia, toinen laiha ja toinen timmiksi treenattu. Molemmat näyttää pajon mua vanhemmalta, varsinkin silmien ympärillä on ryppyjä runsaasti. Treenattu näyttää vielä vanhemmalta. Kummallakaan ei pahemmin naisellista pehmeyttä ole.
solariumissa viihtyneet umpiryppyiset kuivan rusinan näköiset todella laihat 40-50-v naiset, jotka veivaa 3 aerobiccia peräkkäin kalliissa kuntokeskuksessa Davidin urheiluvaatteissaan (tai mikä nyt onkaan se kuumin nimi)...
Ja kyllä se vaan usein menee noin, pyöreä säilyy paremmin naamastaan kuin laiha. Kyllä mä nyt 30-v tunen monia ryppyisiä 40-vuotiaita. Mutta ehkä munkin silmä alkaa falskaamaan sitten kun itse olen sen 40, ja kaikki ikätoverit näyttää ah niin nuorekkailta.
PIENI pyöreys ok. Tosi laihat on yleensä jopa vanhemman näköisiä. Mutta paino sanalla PIENI. Siis esim. omalla kohdalla voisin ajatella 5 kg yli "norkku"painon,