Ystävällä on kaksi lasta, 12v. ja 8v., tyttöjä.
Ystävä selittää kuinka hän on tyttöjensä kaveri ja kuinka heillä ei tarvii tehdä mitään salaa. Esikoiselle ostetaan perjantaibreezerit ja hommataan e-pillerit ja nuoremmalle on ostettu meikkejä ja kumpikaan ei enää leiki millään vaan chattailevat ja ircailevat.
Olen yrittänyt puhua vanhemmuudesta ja siitä, että to ikäiset on vielä oikeasti lapsia (eka- ja viidesluokkalaiset!). Mutta tän ystävän mielestä ne on niin kehittyneitä jaaikuismaisia ja vaikka mitä. Huh.
Kommentit (3)
Kaveri on loistava puhumaan ja selittämään ja kieltämään kaikki syytökset. Se on näyttävä nainen ja koti aina priima kunnossa. Mutta tota lastensuojeluilmoitusta voisin harkita.Olen itse tiukkapipo viina-asioissa. Laissa sanotaan, että alle 18v. ei saa ostaa alkoholia. Piste.
Saattavat haastatella lapsia jne.
Mulla oli vähän sama tilanne yhden hevostallin kanssa. Tallin omistaja hakkasi hevosia aivan armotta. Mutta talli oli aina upeassa kunnossa. Viimeisen päälle siisti ja puunattu. Hevoset muuten loistokunnossa. Ruokittu, treenattu ja hoidettu tiptop.
Paha oli ilman videomateriaalia mennä todistamaan että hakkasi, löi ja potki eläimiä todella julmasti. Eläinkään kun ei osaa puhua.
ihan tosi, voisi olla tosi hyvä tehdä pieni interventio siihen perheeseen