Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä linkki Mikkosten maailman eiliseen jaksoon

Vierailija
10.04.2009 |

http://nettitv.nelonen.fi/?videoID=4601&vd=5

Katsokaa ja kommentoikaa

Hyviä ajatuksia suhtautumisesta ulkomaalaisiin ja muutenkin.

Toinen poika on rämpäpää kapinallinen.

Toinen poika on korrekti ja asiallinen. Anteeksi kun keskeytän.... ....

Timo T A liikuttui omasta kertomastaan sotakertomuksesta ... hurjaa

Nina kertoo äänensä taustat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin se kohta kun kirkkoherra istuu pöydässä ja toinen pojista sanoo että vihaa kirkkoon menemistä.

Sitten tietty se hurskastelu etenkin Timo T A tainnut unohtaa että on vihkivalat unohtanut ensimmäisessä liitossaan. Nyt esittää niin pyhää että pahaa tekee.

Onko Mikkosella 30 vuoden aukko muistissa vai mistä tässä on kyse.

Onko nuo pojat tietoisia siitä että heillä on sisarpuoli ja velipuoli? Tuleeko totuus vastaan kadulta sitten aikanaan.

Vierailija
2/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näytti todella ulkoa opitulta ja aivopestyltä. Ei ne olleet aidon tuntuisia, lapsesta lähtöisin olevia tilanteita. Jotenkin kiusallisia. Ei lapsen usko saa tuollaisia ilmentymiä, ellei aikuinen niitä hänelle syötä.

Enkä ollenkaan ole uskonnonvastainen vaan päin vastoin. Minusta lapsen kuuluu saada tietoa uskonnosta ja uskosta. Lapsella on luontainen tarve henkisiin kokemuksiin.

Hieman sivuseikka, mutta minkä ihmeen takia lasten annettiin keskustella huutamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauheeta kuraa. Oikeesti, tollasta fanaattista omien mielipiteiden toitottamista. Hurskastelua ja todellakin, täydellistä tekopyhyyttä. Jotenkin pelottavaa. Tosiaan taitaa olla Mikkosella 30 vuoden aukko muistissaan....

Ja miten toi Nina onnistuu näyttämään niin vihaiselta kokoajan? Ahdistun pelkästä katsomisesta, saatikka jos joutuis tuolla paikan päällä olemaan.

Vierailija
4/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuunteli poikansa kertomusta leipäilmestyksestä

Vierailija
5/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhoja, jotka olivat kauhean ryppyiset. Kuuluuko niiden ollakin tuollaiset?

Vierailija
6/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauratti oikein tuo T.A:n "liikuttava" tarina rintamapapista, oli kyllä niin surkea esitys. Todella tunteellista.....köhköh. Mun mielestä noi kaikki jutut oli täysin irtonaista horinaa, siis jotenkin sekopäisen kuuloista pajatusta.

Vierailija
7/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauratti oikein tuo T.A:n "liikuttava" tarina rintamapapista, oli kyllä niin surkea esitys. Todella tunteellista.....köhköh. Mun mielestä noi kaikki jutut oli täysin irtonaista horinaa, siis jotenkin sekopäisen kuuloista pajatusta.

näytti vain "hyvin" harjoitellulta pätkältä. Ja olihan sillä lunttilappukin oikein somasti kädessä. Huomasitteko muuten Ninan ruumiinkieltä kun istuivat miehensä kanssa sohvalla??? Oli meinaan melko tiukkaan kädet puuskassa...

Vierailija
8/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt.

Kamala omahyväinen pari. Ihmettelin kyllä sitä miten nämä "sivistyneet" istuivat kyynärpäät ruokapöydällä.

Ja se Timo TA:n saama ihailijakirje oli varmasti itse kirjoitettu.

Vierailija
9/9 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt.

Kamala omahyväinen pari. Ihmettelin kyllä sitä miten nämä "sivistyneet" istuivat kyynärpäät ruokapöydällä.

Ja se Timo TA:n saama ihailijakirje oli varmasti itse kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi