Lue keskustelun säännöt.
onko liikaa pyytää uudesta icepeaktalvipuvusta
09.04.2009 |
kirpparilla 30e? maksoi marraskuussa 70e, 2osainen. Otettu väärä koko ja ollut päällä 3 kertaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kurjaa, mutta alesta varmaan saa 30e uuden?
Koita huuto.netissä, jos joku kaukana kaupoista innostuisi? Syksyllä vois mennä?