Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivistynyt paikka tämä av nykyään

Vierailija
23.06.2009 |

Parin vuoden tauon jälkeen hetken näitä viestejä lukiessa ei voi kuin hämmästellä. Täälläkin tällainen meno?!?! Olen ihmeissäni nykylasten suhteellisen huonosta käyttäytymisestä ja kunnioituksen puutteesta vanhempia(an) kohtaan mutta voiko heiltä sitä vaatia kun kielenkäyttö täällä on ala-arvoista ja julkeaa - eräässäkin viestissä haukuttiin omaa lastia ja joka toinen sana oli vittu. Sillälailla.

Yritä tässä nyt sitten kasvattaa omista lapsista kunnon kansalaisia. Jos pihapiirissä tulee ongelmia niin yhteydenotto vanhempiin tuskin auttaa, jos sivistyksen taso tällä palstalla edustaa valtaväestöä. Huh huh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapu tapu päähän. Nytkö vasta reppana huomasit, että maailmaa on sen sinun kuplasi ympärilläkin? Kyllä se kulttuurishokki siitä laantuu, älä huoli.

Vierailija
2/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kanssasi Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä kuplassa mutta olen saanut kasvatuksen jonka turvin en vastaisi noin kuin mitä itse teet.

Onnea valitsemallasi tiellä. Hohhoijaa.

Ap

Vierailija
4/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan edes pienessä mielessäni ole tuollaista kieltä heistä käyttänyt.

Vierailija
5/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mun vastauksessa yhtä ainutta kirosanaa? Mä vaan vastasin sun jeesusteluusi sopivalla tavalla. Laskeudu jalustaltasi tuhkimo, ja avarra vähän sydäntäsi. Joskus se netissä lauottu kirosana voi olla ihan paikallaan.

Vierailija
6/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä pahemmalta tuntuu kun huomaa että on ihmisiä joita tällainen ei näköjään vaivaa sen vähän vertaa. En ole jeesustelija, kaukana siitä. En ole moralisoija, kaukana siitä. En ole umpihyvä ihminen, muita parempi. Nimenomaan tämä nettihiekkalaatikko jossa ei ole minkään sortin käytöstapoja (enää, joskus niitäkin oli), hirvittää. Mutta jatka, sinäkin, kuten olet valinnutkin. Kutsu Tuhkimoksi tai miksi haluatkin.

Ap

Vierailija
7/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan vastannut samalla tasolla AP:n viestiin. Surullisinta asiassa on se, että koet todennäköisesti olevasi oikeassa, vaikka asiaa sinulle kuinka kuvailtaisiin ja selitettäisiin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielen käyttöä, olen noita alapääjuttuja ilmoitellut sinne asiattomiin, koskus ihan vihjannut sinne että millainen taso täällä kohta onkaan, kun niin paljon sellaisia otsikoitakin, joita en silmissäni halua nähdä. Missä aloittaisimme keskustelut; oikein keskustelut jota tämänkin av:lla pitäisi olla. Täällä haukutaan ja irvaillaan, joskus jollekin olen kirjoittanut että vähän käytöstapoja.. Misssä tosiaan saisi rauhassa vaihtaa ajatuksia ilman ilkeitä huomautuksia ja ala-arvoisia sanoja? Kaks Plusko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan