Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat tilanteet seksiä harrastaessa?

Vierailija
05.04.2015 |

^^

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuoli niin upeen orkun että laskin vahingossa kuset hänen naamaansa.

Vierailija
62/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nuoli niin upeen orkun että laskin vahingossa kuset hänen naamaansa.

Aivan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin pokannut kauniin tytön baarista ja nautin jokaisesta liukumisesta koko varren mitalta syvälle pimppiin. Valtava halu ja tyttö mukana täydellisesti vaikkakin alla. Siinä pukilla kiimakollina päätin tehostaa nautintoa toistamalla tytön nimeä jokaisella painautumisella. - "Jennaaahhh", ... tyttö huokaisi, - "Henna...", tajusin heti mokani ja muutin lennosta nimeä.. Onneksi neiti H. ei karannut alta. Mikä seksintäyteinen kesä meillä olikaan.

Vierailija
64/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kulli on napsahtanut farkkujen vetoketjun hampaisiin nuorempana, kun piti yrittää olla nopea niin, että likalla ja mulla oli molemmilla vaan vetskat auki. Tuuria oli, että saatiin irti. Ekalla kertaa en edes malttanut keskeyttää, jatkoin vaan nussimista kivussa. Lopussa luulin, että tytöstä tuli verta, mutta se tulikin kalusta. Taukoa seksistä tulikin sitten pidemmästi. Teinikiima... Mitä tohon nyt voi sanoa?

Toinen juttu, mitä sattui silloin koheltaessa oli, kun oltiin päällekkäin portaiden tasaisen osan alla yhdessä pienessä ostarin tapaisessa kaupassa. Siinä oli kaltevaa osuutta kohti seinää ja tytsy oli alla just siinä reunalla luistaen lopulta mun työntöjen takia sinne luiskaan pikkuhiljaa. Sitten tulikin hätä, miten hänet saan pois sieltä. Se oli vielä ahtaampi tila, eikä siellä mahtunut kääntymään. Kontallaan kulli paljaana spermat sykkien sen päästä ruined orgasm tyyppisesti vedin keskenkasvuisessa älyväläyksessä hänet jalasta takaisin suoraan siihen spegelammikkoon sotkien tytön huolella.

"Parasta" tuossa oli se että kapusin uudestaan päälle ja homma vaan jatkui. Eihän sitä nyt voi lopettaa ilman kunnon nautinnon huippua...? Nuoruus, no excuses...

Vierailija
65/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun Panin kaverin 20v nuorempaa tytärtä antaumuksella hirveässä kännissä ja hänen äitinsä tuli paikalle.

Tai siis ex kaverin.

Vierailija
66/70 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolin uutta tuttavuutta 69:ssä, minä alla. oli kertonut että sguirttaa kun tulee. no tuli sit siinä, ja peräaukosta ulostetta mun otsalle.ihmettelin miten mahdollista, myöhemmin tajunnut muiden naisten kanssa, että kun sguirttaa, niin peräaukko aukeaa. joillakin tullut ton jälkeen pieruja, mutta toi kyllä vähän traumatisoi.

Vierailija
67/70 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli hyvännäköinen, mutta kumin kanssa nalli ei pala millään. Kunnon kyydit tuli sentään annettua. M48

Vierailija
68/70 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin kondomia laittaessa, nainen vähän oli hämmästynyt!

Vierailija
69/70 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mieheni päälle ja aloitimme mä huusin niin kovaa että anoppi tuli kattoon

Vierailija
70/70 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi