Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat tilanteet seksiä harrastaessa?

Vierailija
05.04.2015 |

^^

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää harrastako seksiä aurinkotuolissa, missä on keinumekanismi. Se päätyy varmasti nolosti ja on vaarallista.

Vierailija
42/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joskus exän kanssa harrastettiin seksiä vessassa kun kämpässä oli bileet. Veli pölähti paikalle ja totesi vaan että ovessa on lukkokin.

-En tiennyt osaavani squirtata kunnes eräs tapailusuhde nuoli mua ja nousi jalkojen välistä naama valuen. Todettiin molemmat ihmetellen että eipä ole tapahtunut ennen ja nykyiselle sanon ettei koskaan.

- Nykyinen mies nukahti känniään kun ensimmäisen kerran päästiin hommiin. Oltiin molemmat oltu pitkään kiinnostuneita toisistamme eikä mies sanojensa mukaan voinut uskoa että sai mut. Kai se shokeeras niin paljon että suojelumekanismi päälle :D

- Pari kertaa olen arvioinut sängyn reunan etäisyyden väärin ja miehen päälle kivutessa lentänyt sängystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun teininä piti alkaa hommiin poikaystävän kanssa ja olin sille kertonut olevani jo kokenut vaikka olinkin oikeasti neitsyt. Kyllä se vähän ihmetteli, kun olin niin tiukka ja vertakin tuli jälkikäteen. Selitin sen sillä, et menkat alkoi, mut en tiedä uskoiko.

Tiesitkö, ettei immenkalvo ole mikään kalvo vaan pelkkä poimu emättimen suulla ja jopa synnyttneellä se voi tovin selibaatin seurauksena palata entisekseen? Itse jännitin ekaa seksikertaa niin, että lantionpohja oli lähes krampissa ja jalat ristissä, joten se selittänee neitsyistä kuviteltua tiukkuutta. Tuntuuko se sitten erityisen hyvältä, ainakaan silloin ei ollut tietoa paremmasta.... Mutta sinähän olet edelleen kokematon (mies)? Btw tuosta syystä mm. tutkimukset, joissa koitetaan arvata onko nainen neitsyt vaiko ei, ovat (yllättäen) epäluotettavia.

Vierailija
44/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stathamko kirjoitti:

Peniksen jänne katkesi ylirasittamisen seurauksena.. Eka voi hemmetti miten kiimanen nainen kun kastuu näin saakelisti. Sit mielessä kiroilua kun akka on noin märkä ja löysän oloinen..

Hetken päästä havainto että koko sängyn alaosa on veressä.

Ei tavattu toiste :)

Eli naisen vika kun oot tuuppinut innoissaan vehje vinossa?

Anna kun arvaan, oot luikkinut pois heti sotkettuasi.

Aika velikultia.

Vierailija
45/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun penikseni ei seisokaan. Noloa vaikka luonnollista.

Vierailija
46/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilla teltassa uuden tuttavuuden kanssa ja orgasmin yhteydessä "squirttasin" kirkasta nestettä niin että lensi. Aluksi en edes tajunnut ennen kuin koko teltta oli märkä, ja kusta se ei ainakaan ollut. Siinä sitten molemmat ihan järkyttyneinä, koskaan ennen tai sen jälkeen ei ole käynyt niin. Loistava ajoitus siis.

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
47/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noloimmista oli varmasti se kun äiti pamahti kesken minun ja miesystävänpuuhien omilla avaimillaan asuntooni. Onneksi näitä yllättäviä keskeytyksiä näyttää tulleen muillekin :D

Toinen nolo tilanne oli kun nukahdin kesken kaiken kun olin ottamassa mieheltäni suihin. Puolustuksesi täytyy sanoa, että olen hyvä saamaan unenpäästä kiinni ja minulla oli raskas viikko takana. Olen myös tippunut sängystä kesken ratsastuksen, huutanut kesken hommien "voi v'ttu, aamukahvi unohtui", kun muistin mitä unohtui ostaa kaupasta.

Viimeisimpänä kolhaisin polvellani miehen silmän mustaksi. Tämä ei edes pahemmin nolota, sillä mies on kesken seksin mm. tiputtanut minut pöydältä, lyönyt pääni sängynpäätyyn niin, että tuli kuhmu ja hajottanut terassituolini. Olemme kumpikin hyvin kömpelöitä, joten nämä kömmähdyksen kuuluvat meidän kiihkeään, mutta kankeaan seksielämään.

Vierailija
48/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,80€ jäljellä loppukaudeksi.

Nälissään joutuu olemaan.

Vierailija
49/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partnerin puoliso tuli kotiin kesken kovimman rynkytykseen.

Riisuutui ja tuli viereen katselemaan, ja nukahti.

Vierailija
50/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi pierut paljon oo hetkauttaneet, tulipa kummalta hyvänsä. Jos joku sen takia lähtisi menemään, joutaa mennäkin. Yllärit ja nolouskin on vaan osa elämää.

51/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme vaimon perikunnan talossa vanha maatalo.

Harrasttamme 1N+2M.

Vaimo oli kontillaan sängyssä kaveri pani häntä takaapäin ja minulta vaimo otti suihin.

Oltiin täydessä touhussa kun ovelta kuului "anteeksi koputin kyllä oveen mutta ette ilmeisesti kuulleet. Ovella oli työkaverini hämmästyneenä.

Työkaveri poistui keittiöön.

Vaimon kanssa pidetyn pikapalaverin jälkeen poistuin keittiöön ja pyysin työkaverin mukaan vaimoani panemaan.

Tulimme keittiöstä ja uusin jäsen pääsi liottamaan munansa vaimoni pilluun. Heti kun hän työntyi vaimon pilluun tiesin ettei hän kerro eteenpäin mitä näki koska hän on aviossa.

Jatkossa on ollut mukana usein.

52/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasttamme 1N+2M.

Vaimo oli kontillaan sängyssä kaveri pani häntä takaapäin ja minulta vaimo otti suihin.

Oltiin täydessä touhussa kun ovelta kuului "anteeksi koputin kyllä oveen mutta ette ilmeisesti kuulleet. Ovella oli työkaverini hämmästyneenä.

Vaimon kanssa pidetyn pikapalaverin jälkeen poistuin keittiöön ja pyysin työkaverin mukaan vaimoani panemaan.

Tulimme keittiöstä ja uusin jäsen pääsi liottamaan munansa vaimoni pilluun. Heti kun hän työntyi vaimon pilluun tiesin ettei hän kerro eteenpäin mitä näki koska hän on aviossa.

Vierailija
53/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pieruista yli kaiken nolostuva ja paheksuva tyttöystäväni päästi leijan kun nuoletti mua.

Aikani kun olin yökkäillyt hajua niin repesin nauramaan. Nainen oli kyllä niin nolo etten ole ketään nähnyt niin häpeissään.

jatkettiin hetken päästä aktia ja työnsin kalua naisen sisään takaa päin. Samalla kun kalu upposi sisään hänen pyllyreikänsä ikään kuin työntyi ulos avautuen ja häneltä pääsi peräaukosta pitkä ikään kuin viheltävä " piiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuu" . Räjähdin nauramaan eikä naurusta tullut sinä päivänä loppua... sinä iltana ei seksistä tullut yhtään mitään...

Vierailija
54/70 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku31 kirjoitti:

Harrasttamme 1N+2M.

Nekrofiilisehkö meininki

Vierailija
55/70 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pöllähti paikalle, kun olin saamassa orgasmia lähetyssaarnaajassa ja voihkin aika reippaasti, kun äiti sanoi poikaystävälleni älä hyvä mies lopeta nyt kesken 

Vierailija
56/70 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh

Vierailija
57/70 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää harrastako seksiä aurinkotuolissa, missä on keinumekanismi. Se päätyy varmasti nolosti ja on vaarallista.

Niinkö. Epäilen? Itse olen vain aika ratkaisukeskeinen. Voit kokeilla!

Kysyn itseltäsi:

a) voitko tehdä ongelmalle jotakin

b) jos et, siirry seuraavaan ruutuun..

c) jos voit, pistä töpinäksi!

Helppoa! (eikö ollutkin..;)

..

Tiedän. Ja olen saanut, joskus, kriittistä palautetta tästä, kyvystäni, ratkaisukeskeisyydestäni.

On monia ihmisiä, jotka eivät halua ratkaisuja:

He haluavat Vain! (siinä se ero.)

Vierailija
58/70 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilla teltassa uuden tuttavuuden kanssa ja orgasmin yhteydessä "squirttasin" kirkasta nestettä niin että lensi. Aluksi en edes tajunnut ennen kuin koko teltta oli märkä, ja kusta se ei ainakaan ollut. Siinä sitten molemmat ihan järkyttyneinä, koskaan ennen tai sen jälkeen ei ole käynyt niin. Loistava ajoitus siis.

Kyllä se on ihan ehtaa kusta.

Tuo kun varmistui, jostain syystä squirttailun hehkutukset hiipuivat netistä🤣

Vierailija
59/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa oltiin panemassa, kun anoppi tulikin yllättäen kotiin. Löysi mun rintaliivit, sukkahousut, pikkuhousut.. ym kun kiimassa vaan riisuttiin. Lopuksi yllätti meidät juurikin kun oltiin yhdynnässä 🤦🏼

Vierailija
60/70 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on tapahtunut. Isäni tuli koputtamatta huoneeseen kun ensimmäinen tyttöystäväni ratsasti minulla. Tyttö säikähti kovasti ja löi päänsä lamppuun. Isä sulki oven heti. Kerran olin just tulossa erään fwb tytön ratsastaessa kun hän yhtäkkiä yritti nousta pois kiivaasti sanoen jtn mitä en kiimoissani tajunnut( mul on hätä tms) Olin vain että hetki vielä  älä nyt! Kunnes hän riuhtaisi itsensä ylös ja lämmin pissakaari lävähti päälleni ja sänkyyn. Minusta se oli vain hauskaa mutta hän nolostui todella paljon. Kerran on yksi kumppani ottanut vahingossa kyrvän niin syvälle nieluun että pieni oksennus on päässyt ja kerran olen ravintolaillan jälkeen nukahtanut nuollessani pillua. Yksi panokaveri oli vähän pervompaa sorttia, suihinoton jälkeen tuli suutelemaan ja yhtäkkiä varottamatta pullautti omat spermani suuhuni. Yökkäsin ja hämmennyin. No, sillä oli muitakin "pervouksia". Ihana tyttö kuitenkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä