Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat tilanteet seksiä harrastaessa?

Vierailija
05.04.2015 |

^^

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginapieru

Vierailija
22/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Iltalehti kerää taas matskua viikonloppunumeroon.

Ei mitään tavattoman noloa ole koskaan sattunut. Joskus on kiihkeäällä hetkellä iskenyt kramppi takareiteen tai pohkeeseen ja nainen on luullut että mulla tuli ja poistunut pesulle kesken touhun.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupieru on joskus nolo uuden kumppanin kanssa kun jotkut alkaa nauraa..

Vierailija
24/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin peppu pitkällä poikaystävältäni suihin ja pieru pääsi. Kyllä hävetti ja hävettää vieläki. Jäi sekstailut siihen.

Vierailija
25/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä halusi kokeilla kakkoseen, ok ei siinä mitään. Oli varmaan paikat sen verran löystyneet rassaamisen vuoksi kun aamulla herätessä oli ripulipaskat sängyssä, enkä siis ollut herännyt tähän. Ei mikään mukava herätys kun poikaystävä kovaan ääneen nauraen ja yökkien nostelee peittoa mun päältä.:D

Vierailija
26/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla teltassa uuden tuttavuuden kanssa ja orgasmin yhteydessä "squirttasin" kirkasta nestettä niin että lensi. Aluksi en edes tajunnut ennen kuin koko teltta oli märkä, ja kusta se ei ainakaan ollut. Siinä sitten molemmat ihan järkyttyneinä, koskaan ennen tai sen jälkeen ei ole käynyt niin. Loistava ajoitus siis.

Vierailija
27/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun teininä piti alkaa hommiin poikaystävän kanssa ja olin sille kertonut olevani jo kokenut vaikka olinkin oikeasti neitsyt. Kyllä se vähän ihmetteli, kun olin niin tiukka ja vertakin tuli jälkikäteen. Selitin sen sillä, et menkat alkoi, mut en tiedä uskoiko.

Vierailija
28/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran unohtu pesu ennen anaalihommia...kakkasta hommaa

Vierailija
29/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus tyttöystävä pieras kesken nuolemisen. Se suhteen alku jäi siihen. Oli myös muuten huono hygienia.

Vierailija
30/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus sen perään kun olin niellyt mieheltä

Vierailija
31/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko ryntäsi huoneeseemme koputtamatta kesken kaiken... Luulimme, että saisimme olla aivan rauhassa, kun olimme vielä yläkerrassa, jossa muilla ei ollut mitään asiaa varsinaisesti. Appivanhempien talo tosin, mutta silti...

Vierailija
32/70 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkainen kappeli

Vierailija
33/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
34/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pillupierut jotenkin noloja? En itse ainakaan jaksa välittää, ja eipä ole kumppaneitakaan tuntunut hirveästi hetkauttavan :D

Ei mitään hirveän noloja sattunut, entisen kanssa vaihdettiin asentoa vähän vauhdilla ja lensin pää edellä sängystä alas, sai lähellä olleet huonekalutkin vähän kyytiä! Ei onneksi pahempaa haveria sattunut, rupesi saman tien vain naurattamaan ihan käsittämättömän paljon... Ja vieläkin muistan äijän kauhunsekaisen ilmeen kun luuli varmaan tappaneensa minut :D

Vierailija
35/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin suuhoitoa poikaystävälle (molemmille eka kerta), oli tarkoitus suuhuni tulla, mutta laukeamishetkellä jotenkin siinä töpeksin ja lastit lens raukan naamalle ja pitkin kehoa. Hävetti kyllä silloin, mutta vitsaillaan siitä toisinaan näin vuosienkin jälkeen :D

Vierailija
36/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 18

Vierailija
37/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se klassinen, baariin, kebabit , aamulla vielä pöhnässä anaaliseksin testaukset. 

Kaikki tietää miten käy kun kiskonut kaljaa,viiniä,siideriä ja tuliset kebabit.

Vierailija
38/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen jänne katkesi ylirasittamisen seurauksena.. Eka voi hemmetti miten kiimanen nainen kun kastuu näin saakelisti. Sit mielessä kiroilua kun akka on noin märkä ja löysän oloinen..

Hetken päästä havainto että koko sängyn alaosa on veressä.

Ei tavattu toiste :)

Vierailija
39/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaveri pani minua puuta vasten metsässä, olimme molemmat kännissä kuin käet ja koulukavereita pölähti paikalle. Olimme koulun ja koko kylän kuumin puheenaihe pitkään. Onneksi 90-luvulla ei ollut kamerakännyköitä!

Vierailija
40/70 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Vain niille sattuu ja tapahtuu, jotka jotakin tekevätkin. Olisin valmis sietämään nolojakin asioita pikemminkin kuin tätä vaimon pihtaamiseen perustuvaa selibaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi