Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: jos kaikki lapset olisivat samaa sukupuolta, kumpaako sukupuolta toivoisit lasten olevan

Vierailija
09.04.2009 |

-tyttöjä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin 2 tyton aiti ja luultavasti jos minulla olisi 2 poikaa niin vastaisin etta poikia .

Onneksi tata ei oikeasti tarvii miettia/paattaa itse. Naa 2 tyttoa on ollut just meille ne oikeet lapset :-)

Vierailija
22/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaisin että tyttöjä : )

TÄmä on tosi hassua, koska lapsena olin tosi poikatyttö, ja halusin olla poika, leikkiä poikien kanssa jne.

Mulla on maailman suloisimmat pojat, joita rakastan hulluna. Mutta jotenkin kun mietin millainen suhde sitä yleensä on aikuisena eri sukupuolen vanhempaan, niin surettaa: menetänkö poikani kun he ovat aikuisia? Jos suhde olisi läheinen, niin vähintään siihen joku miniänplanttu iskee väliin : )

Eli näiden ajatusten kautta tällaisessa hypoteettisessa tilanteessa vastaisin että tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta asiaa en keksi, miksi jompikumpi sukupuoli olisi parempi tai kivempi.

Vierailija
24/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen pojan ja yhden tytön äiti

Vierailija
25/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kahden pojan ja yhden tytön äiti (toistaiseksi)

Vierailija
26/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voisi olla TIETYSTI? Onko todella jonkun mielestä suorastaan itsestään selvää että kaikkien pitäisi ymmärtää toisen sukupuolen olevan toista parempi?

Jos itse joutuisin valitsemaan niin valitsisin että kaikki tyttöjä, mutta olen myös niin onnellinen siitä että poikani kautta minulla on ikkuna myös poikien maailmaan, ettei tulisi mieleenikään sanoa että TIETYSTI haluaisin mieluummin vain tyttöjä.

Vierailija
27/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voisi olla TIETYSTI? Onko todella jonkun mielestä suorastaan itsestään selvää että kaikkien pitäisi ymmärtää toisen sukupuolen olevan toista parempi?

Jos itse joutuisin valitsemaan niin valitsisin että kaikki tyttöjä, mutta olen myös niin onnellinen siitä että poikani kautta minulla on ikkuna myös poikien maailmaan, ettei tulisi mieleenikään sanoa että TIETYSTI haluaisin mieluummin vain tyttöjä.

Vierailija
28/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Tytön ja pojan äiti joka ei edes osaa vastata.

Vierailija
29/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on toivottuja, varmasti olisivat yhtä rakkaita. Itselläni ei vielä lapsia (toiveissa kyllä), mutta päiväkodissa työskennellessäni oon jotenkin enemmän tykästynyt poikien seuraan..

Prinsessa-tyttöjä en voi sietää, jos saan joskus tytön, toivon sydämestäni ettei se ala prinsessa-hörhylöimään....mutta varmaan kyllä sitten hyväksyn jos alkaa.

Vierailija
30/32 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kahden terveen tytön onnellinen äiti

Se oli nimittäin ainut toive raskaana ollessa, sukupuolella mitään väliä. Molemmat hyviä!

Vierailija
31/32 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. johtuu varmaan siitä että kaksi poikaa jo on, enkä osaa edes kuvitella enää muuta. Aikoinaan haaveilin kyllä myös tytöstä.

Vierailija
32/32 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos edes saisin toista:( iloitkaa siis tyttö ja poikalaumoistannekin;)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä