Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsisieni????Miten pääsit eroon?Kauanko kesti?

Vierailija
09.04.2009 |

Tuntuu siltä kuin sieni olisi koko kropassa ja levinnyt käsien kynsiin - kynnet oikein särkee ja lohkeilee. Pitää leikata sairaan lyhkäsiksi ja pitää ne sellaisina.

Kuinka usein leikkaat hyvä/huonokuntoisia kynsiäsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii lääkekuurin, riippuu vähän yksilöstä, mutta veikkaisin, että 1-3 kk menee. Meillä lapsilla hoito kestänyt pahimmillaan 5 vuotta.

Vierailija
2/8 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää kauon. Itsellä nyt vuoden ollut käsissä, toki ovat ohentuneet. Sormenkynsistä sain myös psoriepäilyn mutta tutkitaan ennenkuin hutkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tablettikuuri ja sekään ei auta heti. Lisäksi sain nestettä jolla piti voidella varpaiden välit joka ilta. Oli minulla vielä joku muukin voide käytössä.

Minulla on psoriasis sekä oli myös kynsisieni. Alkuun pidettiin psorimuutoksina.

Sieniviljely onnistui vasta kun jalkahoitaja otti näytteet oikeaoppisesti ja sieni löytyi.

Minun toinen jalkapohja oli valkoisenaan ja urilla sekä halkeili, melkein kaikki kynnet keltaiset ja paksuuntuneet. Sormien kynsissä myös muutoksia.

Lääkäri sanoi että kyseinen kuuri vaikuttaa pitkään sen syömisen jälkeenkin. Meni yli puoli vuotta kunnes jalat parani ja käsissä vieläkin pidempään. Toki sormien parissa kynnessä on psorimuutokset jotka ei lähde mihinkään.

Suosittelen että haet kyseisen lääkekuurin ja ihotautilääkäriltä että tulee määränneeksi riittävän pitkän kuurin.

Kiusallinen vaiva mutta siitä voi päästä eroon.

ps. vuosia olin käyttänyt erilaisia voiteita joilla vain hetken helpotusta

Vierailija
4/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vuosia sitten parit lääkekuurit, eivät tehonneet. Olen käyttänyt erilaisia nesteitä kynnelle. Ei auta mikää kunnolla. Minulla on nyt paha kynsieni yhdeksässä varpaan kynnessä. Masentavaa.

Vierailija
5/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin jalkapohja siinä sairaassa jalassa.

Lääkekuurin aloitin vuoden 2008 tammikuussa ja se kesti kolme kuukautta ja joka päivä otettiin tabletti. Parin kuukauden ajan jaksoin laittaa sitä pullolääkettä varpaiden väliin ja toki rasvasin jalkoja säännöllisesti koska oli pakko.

Nyt on terveet kynnet käsissä ja jaloissa.

Ymmärsin niin että lääke oli todellinen "hevoskuuri" mutta se auttoi.

Vierailija
6/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin ymmärsin.

Ehkä jossain on epikriisi tallella mutten jaksa etsiä.

Vierailija
7/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vaikka apteekista, niin kuulette, että sitä on käytetty. Vaaratonta (sienilääkkeet ovat kait kropalle rankkoja) ja halpaa.

Vierailija
8/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi