Uusi yritys, äskeinen teksti hävisi :O
Olenkohan ainut porukasta, jolla on jo sukupuoli selvillä, joku sitä jo kyselikin eli POIKA sieltä tulee. Mies veikkasi tyttöä ja minä poikaa ;)
Mulla on ennestään 4v. poika ja miehellä 2 tyttöä.
Eilinen neuvolakäynti oli yhtä tuskaa;
Hemoglobiini oli noussut ja oli 133, mikä on hyvä mutta sydänääniä kuunnellessa terveydenhoitaja ei meinannut löytää aluksi niitä ollenkaan. Etsittiin ääniä 30minuuttia! Eli todella pitkä ja tuskallinen aika (varsinkin mulle, jolla esikoinen kuoli kohtuun). Viimein ja vihdoin äänet kuuluivat aivan alhaalta ja siellä se helpotti oloani kummasti. Ehdin jo heittää "kirveen kaivoon" ikuisena pessimistinä, ja pelko jäi silti kalvamaan taas mieltäni onkohan kaikki ok.
Angelmom:
Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa pelkojeni kanssa. Luulisin että helpottaisi hieman jos liikkeet tuntuisivat voimakkaampina, mutta nyt vauvan vaihtaessa paikkaa tuonne alemmaksi en tunne liikkeitä laisinkaan. :(
Odottavan aika on niin pitkä, mutta onneksi puolivälissä jo mennään!
Enkä usko että luoja suo noin suurta surua ja tuskaa meille toistamiseen, yksi enkelivauvakin on sydämelle jo raskas taakka kantaa.
Mulla myös istukka etuseinässä, ja vaimentaa ilmeisesti noita vauvan liikkeitä ja pari hipaisua vaan tuntuu vuorokaudessa..
Niitä voimakkaampia odotellessa :)
Jaahas, koira pyytää sisälle -pitääpä mennä laskemaan, mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Chokolade 17+6