Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetatte lasten päiväunet niin aikaisin?

Vierailija
09.04.2009 |

Meillä on siis 6lasta ja heistä vanhin lopetti päikkärit itse 1,5v iässä eikä ollut mitenkään kiukkuinen päivisin joten en nähnyt syytä ns. pakottaa lasta päiväunille. Kakkonen ja kolmonen nukkuivat päikkärit tuonne 3v ikään. Nelonen lopetti päikkärinsä itse 2v iässä ja nuorimmat nukkuvat vielä päikkärit, tosin tämä toiseksi nuorin vaan n. 15min. pätkiä ja herää ja taas on jonkin aikaa hereillä ja taas nukkuu noin vartin. Näin on ollut tosi pitkään. Tämä on sinänsä outoa, koska meillä muut lapset ovat nukkuneet pitkiä päikkäreitä esikkoa lukuunottamatta, joka nukkui aika lyhyitä päikkäreitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin, eikä haittaa yöunia. Itse asiassa hän on aina ollut herkkäuninen ja hänen ollessaan pienempi (0-2 v.) huomasimme, että nukkuakseen hyvät yöunet, hän tarvitsi myös säännölliset ja kunnolliset päiväunet. Vanhempi lapsi taas ei nukkunut vauvanakaan kuin pieniä pätkiä päivisin, mutta yöt sitten pienestä asti tosi hyvin. Pidämme kuitenkin tärkeänä edes jonkinlaista lepohetkeä päivän mittaan, niin kotona kuin päiväkodissa. Rauhoittaa myös meitä vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi