Onko Saskia kamala nimi?
Mieheni ei voi sietää, mutta itse tykkään. Olisiko samantyyppisiä kivempia teillä ehdottaa?
Kommentit (20)
sille Lidlin hiilihappovedelle ;-)
Ajattelitko tytölle vai pojalle?
Eikös se oo se Lidlin vesimerkki? Vaikee antaa vaihtoehtoja kun en tiedä onko tulossa tytölle vai pojalle. Saataisihan siihenkin nimeen tottua, vaikeeta ehkä olis. :) Mulle vaan tosiaan tulee se vesi mieleen. Tosin jos mies ei voi nimeä sietää tuskin kannattaa antaa lapselle. :)
on naisen nimi ja käytetään myös keskieuroopassa ainakin hollantilaisen Saskian tiedän nimeltä.
En käy Lidl:ssä, joten en ole kuullutkaan tuosta vissystä ;). Mutta onhan sitä toisaalta tuotemerkkejä pilvin pimein jonkun nimellä kuten Viola-juusto.
ap
Eikös se oo se Lidlin vesimerkki? Vaikee antaa vaihtoehtoja kun en tiedä onko tulossa tytölle vai pojalle. Saataisihan siihenkin nimeen tottua, vaikeeta ehkä olis. :) Mulle vaan tosiaan tulee se vesi mieleen. Tosin jos mies ei voi nimeä sietää tuskin kannattaa antaa lapselle. :)
koska en voi yksin lapsen nimeä päättää. pitäisi olla miehelle pari vaihtoehtoa Saskian lisäksi.
suomalaiseen suuhun. Olen kyllä joskus kuullut sen nimisistä täälläkin ja on niitä VRK:n mukaan lähes 200 naista suomessakin.
Tykkätkö Tuulia, Maaria, Juulia tai Sofia nimistä?
Naisellinen ja vahva. Vichy on minullekin tuttu vain tältä palstalta.
Samantyylisiä:
Sanja
Silvia
Ksenia
Keesia
Klaudia
Taisia
Tekla
Viveka
Aurelia
Mikaela
Naisellinen ja vahva. Vichy on minullekin tuttu vain tältä palstalta.
Samantyylisiä:
Sanja
Silvia
Ksenia
Keesia
Klaudia
Taisia
Tekla
Viveka
Aurelia
Mikaela
Ja Klaudiasta & Teklastakin tykkään :-). Epäilen että mies tykkäisi näistä vain Teklasta. ap
suomalaiseen suuhun. Olen kyllä joskus kuullut sen nimisistä täälläkin ja on niitä VRK:n mukaan lähes 200 naista suomessakin.
Tykkätkö Tuulia, Maaria, Juulia tai Sofia nimistä?
Sen sijaan törmäsin myös nimeen Saaria, ja ihastuin siihen. ap
Rebekka
Verna
Klaara
Helka/Helga
Telma
Viktoria
Aleksia
Karelia
Kastanja
Leona
Merella
Sadetta
Rianna
Marikki
Ariana
kanssa yhden hollantilaisen Saskian, se on suosittu nimi Hollannissa
Saskia Wilhelmina (muistaakseni jälkimmäinen nimi kirjoitettiin noin) oli erään helsinkiläisen tunnetun tanssiopiston rehtorin kaunis, vaalea ja siro tytär, joka valitettavasti 80-luvulla kuoli alle 10-vuotiaana aivokasvaimeen. Muistan tuon kauniin tytön aina piirtelemässä tanssitunneillamme, ja mikä suru siitä tuli, kaikkien oppilaitten vanhemmatkin olivat aivan järkyttyneitä.
Saskia on ihan normaali naisen nimi keski-eurooppalainen, ainakin Belgiassa, Saksassa, itävallassa jne käytössä.
Jos yhdistätte sen Vichyyn (LIDLin vichy on parasta), niin tosiaan mites olis Jonna-tiskiharjat, Petra-keittiöt, Jetta-talot ja autot, Merita pankit, Viola-juustot, Marianne-karkit, Sofia-sohvat, Laura-hajuvedet?
Mutta olenkin asunut Hollannissa ja tottunut siihen...
Esikoisestani olisi todennäköisesti tullut Saskia, jos olisi ollut tyttö.
Kävin Hollannissa vähän ennen kuin aloin odottaa esikoista, joten olisikohan jotenkin sieltä tarttunut mieleen :).
On. Aivan hirveä. En ikinä valitsisi.
sellainen valkoinen iso karvapallo.
eikös se ole se lidlin vissy?