Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljot juot alkoholia kun käyt viihteellä?

Vierailija
08.04.2009 |

Monta annosta otat "pohjia"? Entä baarissa?

Ja kerro vielä ikäsi!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa 6-10 annosta

Vierailija
22/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullon juotuani joutuisin varmaan hautaan.

Nuorena se kyllä oli aina pohjina.

Syön ehkä vähemmän/en ollenkaan kun käyn lipittämään kaljaa. Siksi en varmaan kestäkkään enää alkoholia niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti ja nyt tulee ihan kamala humala jo parista lasillisesta viiniä. Aikaisemmin pohjiksi ehkä se pari lasia viiniä ja sitten 2-3 drinkkiä baarissa.

Mutta tämä kaikki riippuu siis millä tavalla ollaan "viihteellä". Eli jos vaikka mennään tyttöporukassa syömään ja sitten tanssimaan niin sitten pohjiksi kotona yksi lasi viiniä, syömässä aperetiivi, viiniä ruuan kanssa ja pari drinkkiä siellä tanssimassa. Jos taas mennään pelkästään tanssimaan niin sitten tuo pari lasia viiniä kotona ja 2-3 drinkkiä baarissa. Eikä koskaan tule krapula.

Vierailija
24/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjiksi pullo viiniä

baarissa 5 isoa siideriä.

Vierailija
25/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai 6lonkeroa/siideriä ja sen 6 kaljaa

Baarissa sitten menee 2-4snapsia, pari kolme drinkkiä sekä karpalolonkeroa ainakin 3-5

Ja muisti ei koskaan ole mennyt, omin jaloin kotiinkin selvinnyt. Krapula tulee vaikka ottaisin sen kaksi.

ja ikää 22v ja kerran kaksi vuoteen käyn ulkona

Vierailija
26/34 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset 3-4 annosta (pari tuoppia/isoa siideriä), ja sitten itse baarissa illan aikana menee kyllä kevyesti sellaiset 7-8 tuoppia

Vierailija
27/34 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan yleensä pohjia ehkä 4 isoa siideriä tms vastaava määrä, baarissa sitten menee mitä menenn. Usein kun lasken illan annoksia niin jotein 14 tulee otettua (tai siinä vaiheessa menee laskut sekaisin...). Mulla on ollut aina tosi hyvä viinapää ja olen aika isokokoinen. Kerran minulta kysyttiin reilun 10 annoksen jälkeen että olenko kuski kun vaikutin niin selvältä... Nykyisin juon tosi harvoin, viimeksi juopotellut firman pikkujouluissa. Kerran pari kuussa otan saunasiiderin. Olen 30v.

Vierailija
28/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa sitten kelkkaa tms. menee n. 4-5kpl ja krapula on. Ja hauskaa :D Ikää 29v.

Vierailija
29/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen raskaana, joten katselen muiden juomista pommac-pullon kanssa.

Mutta kaveriporukassani on ihan normaalia vetää 0,35 viinapullo pohjiksi, tai kokonainen viinipullo tai 6-8 siideriä/kaljaa. Ja kun baariin asti puolenyön jälkeen päästään niin drinkkejä ei lasketa. Illassa menee helposti 5 drinkkiä ja jos snapseja ruvetaan juomaan, niin niitä saman verran päälle.

Ja ikää porukalla n. 25-30v.

Vierailija
30/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoonnutaan yhden luo, saunotaan, syödään ja juon 3 siideriä.

Baarissa juon 3 shottia ja 2-4 paukkua. Vettä aina välillä.

Tuolla juomisella olen jo aika tuiskeessa.

Ikää 41v.

Vierailija
31/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmeisesti aika paljon sekin on yksilöllistä mikä on paljon mikä vähän päässään sen tuntee saatikaan jaloissaan jos lukemat kiinnostaa kantsii hommata promillemittari

Vierailija
32/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen raskaana, joten katselen muiden juomista pommac-pullon kanssa.

Mutta kaveriporukassani on ihan normaalia vetää 0,35 viinapullo pohjiksi, tai kokonainen viinipullo tai 6-8 siideriä/kaljaa. Ja kun baariin asti puolenyön jälkeen päästään niin drinkkejä ei lasketa. Illassa menee helposti 5 drinkkiä ja jos snapseja ruvetaan juomaan, niin niitä saman verran päälle.

Ja ikää porukalla n. 25-30v.

Enkä mä tunne ketään, joka menisi ravintolaan ensisijaisesti vetämään kännit... kyllä se on sitten lipsahdus, jos ja kun niin käy. Ja sattuuhan sitä.

Miksi ihmeessä juoda pohjia, mä en oikein koskaan ole sitä tajunnut.

Vierailija
33/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juoda pohjia, mä en oikein koskaan ole sitä tajunnut.

ettei baarissa ollut varaa juoda. Silloin niitä otettiin REILUSTI. Nykyään ei ole mitään pakkoa juoda pohjia, joten kokonaisuudessa tulee juotua vähemmän ja humalatkin on huomattavasti lievempiä. Mutta jos istutaan ennen lähtöä jonkun kaverin luona, niin edelleen siellä viritellään iltaa alkoholin, naposteltavan ja musiikin kanssa. Eli otetaan pohjia, mutta hienostuneemmin kuin opiskeluaikoina... :D

Vierailija
34/34 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiva ottaa viiniä tai kuoharia siinä samalla kun laittautuu, se luo sitä fiilistä :-). Ja kyllä siinä saattaa hyvinkin melkein pullollinen parin tunnin aikana mennä, ja sitten siellä baarissa menee useita tuoppeja, vähintään nyt joku 6. Huh muuten, miten paljon tulee annoksia yhdelle illalle, kun alkaa miettimään :/.