Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haukkui läskiksi

Vierailija
13.12.2008 |

tuli eilen yöllä kännissä kotiin ja kun olin juonut kaikki mehun jämät loppuun niin kuului vain keittiöstä vitun läski,aavistuksen hiljemmalla äänellä. olen kuullut tuon ennenkin kun mies on jostain raivona niin hilaa kuiskaten saattaa sohvan nurkalta sanoa vitun läski tms..olen ylipainoinen,tiedän että olen hieman lihava

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea järjenjättiläinen. Ihanko itse keksit? :D

Vierailija
22/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen haukkua ja menee vielä siihen lankaan että syy on oma, miehessä ei ole vikaa.. Kertoo paljon nykynaisista ja heidän itsetunnostaan. Kauneus on sitä että arvostaa itseään, ei sitä että bmi on alle 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"raskauskiloista" tai siitä, kuinka ihmeellistä on jos "kahden lapsen äiti on hoikka". Eli mikä oli pointtisi?

Vierailija
24/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin........

"raskauskiloista" tai siitä, kuinka ihmeellistä on jos "kahden lapsen äiti on hoikka". Eli mikä oli pointtisi?

Vierailija
25/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok että mies haukkuu läskiksi,siis vaikka se nyt sattuisikin totuus olemaan. musta ei todellakaan. kyllä siitä voi sanoa mutta on henkistä väkivaltaa alkaa haukkuman toista. ja itse rakastaisin miestäni yhtä intohimoisesti vaikka hän 10 kg lihoisikin.

Vierailija
26/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta hoita omaa vartaloaan nin, ettei muita hävetä liikkua seurassasi.

Annetaan anteeksi pienten lasten äideille, tai muuten poikkeuksellisessa tilanteessa eläville.

Suositetlen kuitenkin huomioimaan miehesi paljon paremmin, aiheutat "turhaa" tuskaa kaikille jääräpäisellä vstustuksella.

Lenkille vaan ja kato mitä suuhus tunget.

Kiität vielä miestäsi, kunhan ensin saat karistettua suurimmat pois.

En tunne yhtään ihmistä, joka olisi kironnut, että voi helvetti kun lähti 15 kg painoa pois ja nyt on ihan liian helppo kulkea rappusissa ja sksikin tuntuu liian hyvältä. Ärsyttää kun ei enää tarvitse hikisiä paitoja pestä, vaan pärjää parikin päivää samalla paidalla.

Vierailija
27/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kertoo vanhemmilleen, kun toiset haukkuu, ja vanhemmat av:lla :)

Vierailija
28/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun kaljupää - osuu ja sattuu varmasti, vaikka ei ainuttakaan karvaa olisi nupista vielä lähtenyt

Vierailija
29/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljut vituttaa, niin maksa miehelles hiusten siirtoleikkaus. Osta vaikka joululahjaksi.

vitun kaljupää - osuu ja sattuu varmasti, vaikka ei ainuttakaan karvaa olisi nupista vielä lähtenyt

Vierailija
30/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun impotentti tai vitun kanansääri. Ja sitten avioeropaperit vetämään! Itse en kuuntelisi yhtään ainutta kertaa, että aviomieheni sanoisi minulle että vitun läski, mieti nyt vähän!

Vierailija
31/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella, oli hoikka&lihaksikas ja lössähti muutaman vuoden sisällä.

Mielestäni se, että toivoo toisen ulkomuodon miellyttävän silmää ei millään tavalla vähennä arvosteltavan ihmisen sisäistä arvoa vaan on vääryys että ihmiset päästävät itsensä repsahtamaan. Hoitakaa temppeliänne.

Esteettisyys on tärkeää ja pienen lapsen äitinä/isänä olo ei ole mikään selitys koska suurin osa vauvojen vanhemmista on normaalipainoisia. Ruoka lihottaa, ei lapsi. Fakta.

Vierailija
32/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan itseään arvostava nainen ei kuuntele mitään läskittelyjä!! herätkää ny,asiasta kyllä voi toki toiselle sanoa mutta hieman hienovaraisesti. itse en rakastamalleni ihmiselle sanois ikinä vitun läski ja kattois inhoten vaan pyytäisin häntä lähtemään lenkille kanssani tms.

Vierailija
33/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin hyväksy se, että ihminen on ihminen - vikoineen, kaikkineen

Vierailija
34/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiroaa rumalla sanalla, naisten ikuiseen huolenaiheeseen liittyen- ja täällä peesataan!

Ap, sano miehellesi että kuulet kyllä mitä hän kuiskailee. Kerro myös samalla että et tiedä voitko olla yhdessä tuollaisen juntin kanssa, joka ei tiedä että kumppania ei haukuta.

Vierailija
35/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua patsasta vaan terveen, itseään arvostavan ihmisen vikoineen kaikkineen.

Vierailija
36/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kattelis päivääkään jos mua alettais haukkumaan! Kyllä minä sentään arvostan itseäni niin paljon. Typerää ja lapsellista aikuiselta ihmiseltä. Jos kilot inhottaa niin sen voi sanoa tavallisestikin. Ihme että teitä riittää, jotka viittitte kuunnella vuodesta toiseen toisen ihmisen nälvimistä.

Vierailija
37/37 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali aikuinen ihminen nimittelee toista? Joku idiootti vielä pitää sitä ihan normaalina ja suhteeseen kuuluvana? Enpä ole koskaan moista minun tuttava piirissä kuullut, enkä kuule. Sen verran terveellä pohjalla suhteet ettei niissä ketään nimitellä, varsinkaan läskiksi! huh hah ja hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän