Anna Abreu ja Panu Larnos ovat kuin ovatkin eronneet
ole, harvan miehen pää kestää menestyvämpää naista kuin itse on, saati sitten noin nuoren kuin Panun.
Kommentit (38)
ennemmin tai myöhemmin. Hyvä että tuli tässä vaihessa, kun eivät ehtineet vielä vakiintua.
Mä luulen että toi suhde olis voinut kestääkin, jos myös Panu olisi jotenkin menestynyt. Mutta onhan se vaikeaa varmaan, molemmat yrittävät samalla alalla, toinen on ihan huippu ja toinen floppaa täysin ja joutuu palaamaan rakennuksille töihin. Voi vähän syödä miestä?
noiden julkkisten suhteet muutenkaan ikinä enempää kun pari vuotta..
Voi hitsiläinen, koska he erosivat? En olisi uskonut, olihan heillä jo monta yhteistä vuotta takana ja vaikuttivat niin onnellisilta... No mutta uudet tuulet puhaltavat ja katse vain eteenpäin. Toivon kaikkea hyvää tälle vasta eronneelle parille.
Anna on niin menestynyt artisti. Panu ei kestänyt sitä.
Voi ei miksi Anna lemppasi Panun :( vai lemppasiko Panu Annan? Kuka tietää liittyykö tähän kolmansia osapuolia? Surullista
Voi ei, olivat niin ihana pari. :(
Apua! Minä luulin että eivät koskaan eroaisi. Vielä hetki sitten näyttivät niin onnellisilta. Ero on aina raskas prosessi. Voimia molemmille!
Siis mikä ikivanha juttu tää on? :)
Kamalaa. Anna näyttää niin surulliselta nykyään.
Kuka vi.ussa on Heiskari? Se on Annan sukunimi!!!!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:50"]Kuka vi.ussa on Heiskari? Se on Annan sukunimi!!!!
[/quote]
Annan aviomies.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:52"]Lähde?
[/quote]
Jussi?
Eikä, en usko! Panu ja Anna on pari. Lähteen Jussi on ihan liian sisällä politiikassa. Ei se tiedä Annan maailmaa. Heiskari (mikä nimi toikin on) on feikki.
Se on aina niin surullista, kun teinirakkaus päättää. :(
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904089379575_vi.shtml