Anna Abreu ja Panu Larnos ovat kuin ovatkin eronneet
ole, harvan miehen pää kestää menestyvämpää naista kuin itse on, saati sitten noin nuoren kuin Panun.
Kommentit (38)
Olipa ikävä uutinen. Niin kaunis pari. Voimia nuorille ja läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Siis yhdeksän vuotta vanha ketju..
Älä puhu p@skaa!
Joko Anna on synnyttänyt? Eikö ollut vielä 2012 keväällä raskaana Panusta?
Vierailija kirjoitti:
Joko Anna on synnyttänyt? Eikö ollut vielä 2012 keväällä raskaana Panusta?
No, raskaus kestää sen vähintään 6 vuotta
Ei ketju ole 9 v vanha vaan 8. Aloitettu huhtikuussa 2009. Anna on ehtinyt tässä välissä vaikka mitä.
Mikä sen Annan ja Pantsen lapsen nimeksi tuli? Eikö ollut joku tosi outo tyyliin Hannibal tms.?
Vierailija kirjoitti:
Täällä pillut kehuu naista menestyneeksi, mutta eivät näe tässäkään asian todellista laitaa - faktaa:
Anna on vain laulaja, josta miehet ovat tehneet tähden ja kuuluisuuden, koska ovat halunneet tienata annalla rahaa, Anna ei ole siis itse menestymistään teoillaan tehnyt, vaan miehet ovat tehneet hänestä menestyneen.
Ilman noita miehiä Anna ei olisi koskaan edes voinut menestyä.Onko vähän vaikeaa, tyttöset teille jälleen totuuden ymmärtäminen?
Millä tavalla Anna on menestynyt? Ei soi hänen musiikkinsa radiossa ja hiljaista on muutenkin. Tyhjänpäiväinen perseenpyörittäjä. Huonosti ovat miehet hommansa hoitaneet.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pillut kehuu naista menestyneeksi, mutta eivät näe tässäkään asian todellista laitaa - faktaa:
Anna on vain laulaja, josta miehet ovat tehneet tähden ja kuuluisuuden, koska ovat halunneet tienata annalla rahaa, Anna ei ole siis itse menestymistään teoillaan tehnyt, vaan miehet ovat tehneet hänestä menestyneen.
Ilman noita miehiä Anna ei olisi koskaan edes voinut menestyä.Onko vähän vaikeaa, tyttöset teille jälleen totuuden ymmärtäminen?
Totuus ei sovi femakkotyttösten utopiaan, utopia voi säilyä ainoastaan jos eletään valheessa ja kielletään.
Miksi tällainen Aatamin aikuinen ketju on pitänyt kaivella jostain arkistojen kellareista esiin. Eikö mamitsuilla ole mitään uudempaa kerrottavaa?
Tekemällä tehty tuote. Ei enää myy annatyttö, konstit jo kaikki käytetty. Ihmeen pitkään toi kestikin. Panupoika ei kai ole aikoihin lauleskellut enää. Ajelee vaan mönkijällä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:01"]
Teinirakkaus päättää mitä?
[/quote]
Olen juuri muuttanut ugandasta tänne ja suomi ei vielä oikein onnistu. On niin vaikea kieli.