Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, voiko finni tulla häpukumpuun?

Vierailija
07.04.2009 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi :) Ja itselläni ollut ainakin saamarin kipeä.

Vierailija
2/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin! puristin ja desinfioin. voiko johtua että sheivasin kaikki karvat veks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne uloimpien häpyhuulien sisäpuolelle. Julmetun kipeitä! Joutuivat sitten lääkärissä muutaman puhkaisemaan ja sain antibiootti kuurin. Liittyi mulla pillereiden lopettamiseen ja hormonitoiminnan muutokseen.

Vierailija
4/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan häpli sitä yhtään. mulla oli iso ja puristin sen ja sen jälkeen aina suihkussa yritin puristaa sitä lisää kun oli sellanen pahkura. lopulta siinä oli yli 2kk sellanen kova patti kunnes tajusin lopettaa siihen koskemisen. meni viikossa pois.

Vierailija
5/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin! puristin ja desinfioin. voiko johtua että sheivasin kaikki karvat veks?

niitä tuli ainakin itelle kun sheivailin alapäätä.

Vierailija
6/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tuli ainakin itelle kun sheivailin alapäätä.

Vierailija
7/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sen ihon olen ainakin ite "nyppässyt" siitä päältä pois. odota pari päivää. jos tulee valkoinen pää, on ihan normaali finni.

Vierailija
8/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi nimitys on ajos tai paise. Jos ei puhkea itsestään, pitää mennä lääkäriin. Yleensä kestää muutaman päivän kasvaa ja on silloin kipeä, mitä kipeämpi sitä lähempänä puhkeamista on. Lopulta siihen tulee valkoinen pää ja se puhkeaa itsestään tai sen voi puhkaista. Ovat yleisiä, kaikki gynekologit tuntevat vaivan.

Vierailija
9/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superiso, puristin itse. Niin paljon mätää ei ole ikuna muusta finnistä tullut. Ja mätä haisi.

Vierailija
10/10 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kipeitä, mutta paranevat aika pian.Olen puristellutkin niitä joskus.Viime keväänä tuli keskenmenon jälkeen häppäreiden sisäpinnalle oikein jätti-iso patti..Oli kiva kokemus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän