Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni on surkeassa palkkakuopassa!

Vierailija
07.04.2009 |

on DI ja saa palkkaa vain 3200 brutto. Verojen ja velkojen jälkeen tilille ropsahtaakin sitten 800e/kk. Ja mä olen työtön enkä saa penniäkään kelan päivärahaa miehen "suurien" tulojen vuoksi. Liittoon en kuulu. Eli elellään miehen suurella palkalla ja neljän lapsen lapsilisillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myöskin DI ja saa kuukausipalkkaa vain 3200e. Toisaalta näinä aikoina olemme onnellisia, jos/kun työpaikka ensinnäkään pysyy alla. Palkankorotusten aika on sitten kun maailmantalous tästä jossain vaiheessa alkaa näyttää elpymisen merkkejä.

Itse olen myös DI ja palkkani on kolmesta äitiyslomasta huolimatta paljon suurempi, n. 3600e/kk. Lisänä bonukset kahdesti vuodessa.

Olemme molemmat kolmekymppisiä.

Vierailija
2/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun mies haluaisikaan. Tuo tutkijan työ sopii sen luonteelle kun työtä voi tehdä ihan koska huvittaa. Mutta jos se osaisi vähän paremmin organisoida niin saisi helposti parempipalkkaisen työn.

Mäkään en mistään saa kun muutaman päivän sijaisuuksia, kun olen taas raskaana. Pitäkää peukkuja että saisin jostain töitä ens vuoden alkuun, niin saa toi ukko jäädä kotiin. Se saa sentäs jonkinlaista vanhempainpäivärahaa, toisin kuin minä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tienaan 3000€/kk+bonukset ja muut systeemit päälle. Mutta aika on kyllä huono firman vaihtamiseen, mutta ei se ikuisesti kestä!

Vierailija
4/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä haluaisin laittaa sen tuottavampaan työhön hoitamaan penskoja ja siivoamaan kämppää...

Vierailija
5/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli siis on korkeakoulututkijana! Ei todellakaan missään palkkakuopassa. Tiedätkö edes mitä palkkakuoppa tarkoittaa? Sitä että saa samasta työstä vähemmän palkkaa kuin muut. Korkeakoulututkijan normaalipalkka on lähempänä 2000e kuin 3000e...

Vierailija
6/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ei ole korkeakoululla, mutta muuten valtiolla kyll...

t. ap

Vierailija
7/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan edes väitellyt?

Vierailija
8/8 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juu, mutta muihin Diplomi-insinööreihin nähden on palkkakuopassa.

eli ei palkkakuopassa vaan on halunnut lähteä työhön jossa saa tehdä omaan tahtiin itseään kiinnostavia asioita eikä kvartaalitaloudenrattaisiin.

äläpä nyt miestäsi noin parjaa kun et itsekään ole taloudellisesti fiksuja vetoja tehnyt näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän