Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee ajatus, että jos ei harrasta liikuntaa

Vierailija
07.04.2009 |

on sitten sohvaperuna, joka tuijottaa töllöä illat?

Itse en lenkkeile, käy kuntosalilla tms. omaa liikuntaa. Olen kotiäiskä ja ulkoilen lasten kanssa pihalla joka päivä 1,5-2 tuntia, usein kahdestikin päivässä. Illat saan kulutettua kyllä ihan muussa touhussa, kuin television parissa sohvalla. Niin ja sukat kuluu puhki aika lyhyessä ajassa, joten sisätiloissa tulee kyllä käveltyä. Olen miettinyt joskus, että pitäisi ostaa joku askelmittari niin näkis vähän mitä tulee päivittäin käveltyä vaikkei lenkillä käykään... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuulen huomautuksia liikunta-addiktilta sukulaiseltani, että kannattaisi minunkin harrastaa liikuntaa. No hän ei laske liikunnaksi minun pilates-harrastusta (kerran viikossa) eikä sitä että lenkkeilen joka päivä koiran kanssa, jonka päälle vielä ulkoilen lasten kanssa, käyn kaupassa kävellen (jos vain mahdolista) enkä todellakaan illalla katso töllöä, kun sellaista ei meillä edes ole. No hänellä on verenpaineet koholla, eikä saa kiloja pudotettua ja hermot jatkuvasti kireellä. Minä taas voin hyvin, verenpaineet sopivat ja ja olen pääsääntöisesti hyväntuulinen ja onnellinen. Herää kysymys kummalla sopivasti liikuntaa....

Vierailija
2/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noissa hommissa ei kyllä tule hiki (tai sit on jo tosi huono kunto!), eli lähes sama kun olisi sohvaperuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noissa hommissa ei kyllä tule hiki (tai sit on jo tosi huono kunto!), eli lähes sama kun olisi sohvaperuna.

Jos siis paino ok, olo ok, kunto ok.

Vierailija
4/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. talvella työnsin vaunuja ja vedin pulkkaa perässäni ja vielä koirakin mukana, kyllä siinä jo hikikin tuli, kun 4km veti noin ja vielä välillä ylämäkeä. Ja nyt keväällä saa aika tahtia reippailla esikoisen polkiessa pyörällä ja edelleen ne rattaat/vaunut mukana kuvioissa sekä koira.

Vierailija
5/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiden alle 9v lapsen äiti ja kaksi vaippaikäistä. Tässä touhussa tulee aika paljon sitä arkiliikuntaa. tosin aika vähän mä kyllä ulkoilen lasten kanssa. Lapset monesti keskenään pihalla. Kesällä tietysti enemmän olen itsekin.

Mutta kyllä mä kaipaan sitä omaa aikaakin joten lähden illalla yksin lenkille haukkaamaan happea ja vähän liikuntaakin siinä samalla.

Olen 170cm/65kg.