Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo naisyksilö

Vierailija
25.05.2008 |

MInulla on hieman erikoinen suhde kommuunikämpässä minun ja kolmen muun ihmisen kanssa asuvaan naiseen. Emme seurustele, emme käy ulkona yhdessä, juttelemme lähinnä hyvän päivän juttuja... ehkä välillä jotain henkilökohtaisempaakin, mutta kovin hyvin emme ainakaan vielä edes tunne. Olen asunut yhteisössä neljä kuukautta ja kahden viimeisen kuukauden aikana tuo nainen on säännöllisesti kannustanut ja kehottanut minua naimaan itseään. Toki tuo minulle hyvin sopii sinkkumiehelle, mutta tässä "suhteessa" on alkanut mietityttää hänen asenteensa seksiin. Tuntuu siltä, että hän ei itse edes ole kovin kiinnostunut seksistä, ei ainakaan esitä mitään toiveita seksin suhteen tai näytä juuri mitenkään nauttivan seksistä vaikka toki olen yrittänyt saada häntäkin nauttimaan. Enemmänkin hän tuntuu haluavan, että minä panen pikaisesti "paineeni pois" vai miten sitä nyt kuvaisi. Sen jälkeen hän tyynesti nousee sängyltä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Vähän tuntuu välillä oudolta kun hän viattomasti muun keskustelun lomassa toteaa, että mua sä kyllä saat naida jos vaan haluat. No kyllähän minä mielelläni nain, mutta hänen käytöksensä vähän ihmetyttää. Mitään muuta yhdessä oloa kuin seksiä hän ei ole ehdottanut. Minua jotenkin toisaalta kiihottaa tuollainen aina saatavilla oleva viileä nainen johon ei ole toisaalta mitään velvoitteita varsinkin kun hän on ulkoisesti erittäinkin viehättävä ja muutaman vuoden minua nuorempikin.

Mitä olette tällaisestä mieltä? Meitähän on tietysti moneksi ja ehkä hän saa sitten tuosta minun pelkästä tyydyttämisestä jotain tyydytystä vaikkei sitä mitenkään näytäkään. Välillä vähän mietityttää onko hänellä ihan kaikki kotona vaikka muuten kyllä vaikuttaakin fiksulta ja tavalliselta naiselta. Omasta mielestäni minä en ole mitään väärää tässä tehnyt vai oletteko samaa mieltä. Kuulostaako kenellekään tutulta tällainen käyttäytyminen? Nauttiiko hän siitä, että saa olla viileä miehen halujen tyydyttäjä vai mistä voi olla kyse? En ole vielä jutellut hänen kanssaan tästä mietiskelystäni.

-jari

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
2/11 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista esileikkinne on? Onko nainen aktiivinen, missä asennoissa naitte? Ottaako suihin, onko trimmannut pillunkarvojaan? Mitä ehkäisyä käyttää/käytätte?

Näihin olisi kiinnostavaa saada vastaus.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kannattaisi koettaa ohjata sitä johonkin hoitoon sen sijaan että käytät sairasta ihmistä hyväksesi???

Vierailija
4/11 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut samaa mieltä, että jokin ei ole kunnossa? Kyseinen henkilö on muissa tilanteissa aivan täysin tavallisen fiksun ihmisen tuntuinen, iloinen ja positiivinen.

Olen yrittänyt saada häntäkin nauttimaan, tottakai eli esilämmittelyitä kyllä harrastetaan, mutta hän on siinäkin hyvin passiivinen eikä osoita juuri mitenkään nauttivansa.

Tuntuuko tällainen tutulta jollekin? Pitäisikö minun tosiaan lopettaa koko juttu tähän vaikka kaikki on oikeastaan tapahtunut juuri hänen aloitteestaan. Hän myös vaikuttaa oikein tyytyväiseltä sekä ennen että jälkeen, mutta mutta...

Itse ole yrittänyt miettiä, että jos tässä maailmassa joku innostuu vain kumisaappaista niin ehkä tällainenkaan ei ole sitten liian outoa käytöstä. Periaatteessahan kyse on vain aikamoisesta passiivisuudesta, toisaalta taas hän haluaa, että harrastan seksiä usein hänen kanssaan eli on siinä mielessä kyllä aktiivinen ja tuntuu haluavankin... kai on myös hänen ihan asiansa jos ei halua minuun sitten muuten tutustua.

Pähkäilenkö liikaa ja turhaan kun voisi vain nauttia tilaisuudesta ja hetkestä.

-jari

Vierailija
5/11 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö hän sinusta lapsensa siittäjää? Todellakin,huolehdi sekä raskauden että tautien ehkäisystä.

Onko hän ollut joskus hyväksikäytetty ja jatkaa samaa miellyttämisen linjaa?

Tyypillistä tuppisuiden käytöstä:rohkeus riittää alastomuuteen ja intiimien paikkojen koskemiseen lähes ventovieraan kanssa,mutta asian puheeksi ottaminen tuntuu mahdottomalta.Koska asia vaivaa,uskallat kai siitä puhuakin.

Niin,kukahan sitten käyttää toista hyväksi ja mihin tarpeisiin.....

Vierailija
6/11 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tuossa sanoo. hyväksikäyttäjä on aina mies vaikka nainen pyytäisi naimaan. hohhoh.

Vierailija
7/11 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuo lapsen saamisen tavoittelu ei ole oikein todennäköistä, koska olen käyttänyt kumia joka kerta=)

Oikeastaan minusta ei ole yhtään vaikea ottaa asiaa puheeksi ja keskustella siitä. Lähinnä siksi en ole asiasta puhunut koska siinä on olemassa riski, että koko homma loppuu siihen, enkä oikeastaan haluaisi lopettaa "suhdetta".

Mistään mahdollisesta aiemmasta hyväksikäytöstä en ainakaan tiedä, tosin en muutenkaan tiedä hänen menneisyydestään juuri mitään.

Ehkä tätä on turha sen kummemmin pähkäillä. Seksi kahden aikuisen välillä ei kai ole kuitenkaan niin vakava asia, että tästä pitäisi turhia murheita ottaa. Kuten sanoin, kyseinen ihminen vaikuttaa ihan tavalloiselta muuten, mutta hieman erikoisesti toimii seksin suhteen, joten eiköhän ole ok minunkin nauttia tilanteesta myös jatkossa jos tämä vaan tuntuu mukavalta.

Tältä ainakin nyt tuntuu...

Vierailija
8/11 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii siitä vaikkei osoitakaan sitä suuriäänisesti.

Itse olin nuorempana samanlainen tuppisuu, sellaistenkin miesten kanssa joista en voinut saada kylikseni. Piehtaroimnen ja kirkuminen ei innosta vieläkään, mutta miehen iloksi on pitänyt ruvetä vähän aktiivisemmaksi.

Vierailija
9/11 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on moneen lähtöön. Huippukiimaisia jotka syttyy salaman nopeasti ja toisessa ääripäässä sellaisia jotka tykkää harrastaa seksiä mutta näyttää siltä että eivät nauti siitä ollenkaan. Tuossa voi olla taustalla tietysti vaikka mitä mutta ei välttämättä mitään dramaattista. Ehkä hän on vain sisäistänyt että on kiva miellyttää miestä ja nauttii itsekin siitä läheisyydestä ja sinun miellyttämisestä.

Kivahan tuo sulle. Nauti niin kauan kuin homma toimii.

m40+

Vierailija
10/11 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan on. Aamulla taas touhuttiin taas kerran hänen aloitteestaan ja vaikka meno oli välillä railakastakin niin ei ilmekään hänellä värähtänyt (no okei silmät taisi välillä olla kiinni). Tuntuu siltä, että hän tekee ihan niinkuin pyydän seksin suhteen, mutta ei juurikaan reagoi mihinkään tekemisiin. Oli muuten kyllä tosi hyvällä tuulella jälkeenpäin=)

Vierailija
11/11 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain huvikseni, ihan vain siksi että seksi on ihan kivaa, näytti sen jtoenkni tai ei. Kaikki eivät sängyssä ole kovin avoimia sillä tavalla.

Nauti vain! Loppuu varman sit jos nainen löytää seurustelukumppanin. Itsekin lopetin kaikki tuollaiset satunnaisuudet.

Mutta joillain on pokkaa eikä tunteita tarvitse seksiin sotkea. Olen tisekin joskus vain jollekni sanonut että mennäänkö naimaan ja jatkanut session jälkeen eloa ihan normaalisti.