Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä merkitys kirjaamisella on sosiaalityössä?

Vierailija
21.09.2026 |

Terveydenhuollossa ymmärrän, että johonkin täytyy kirjata ylös hoidot, joita on jo tehty ja seurannat esim. verenpaine. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tapaus Vilja-Eerika. Jos olisi kirjattu, luettu kirjaukset, Toimittu lain mukaan niin ei ehkä murhaa olisi ehditty tekemään. Mutta jos ei kirjata niin ei tiedetä mitä on tehty ja mitä toimia  suunnitellaan. 
Oletko ihan tyhmä ap?

Vierailija
2/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti tapaus Vilja-Eerika. Jos olisi kirjattu, luettu kirjaukset, Toimittu lain mukaan niin ei ehkä murhaa olisi ehditty tekemään. Mutta jos ei kirjata niin ei tiedetä mitä on tehty ja mitä toimia  suunnitellaan. 
Oletko ihan tyhmä ap?

Vilja-Eerika kuoli persoonallisuushäiriöisen pariskunnan käsissä eikä kirjaamisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät sitä pohjana tulevalle perheen uhkailemiselle. Kirjaukset on käteviä: siinä on sosiaalityöntekijän ikioma versio puheista ja tapahtumista, oikeellisuutta ei koskaan tarkisteta, ja tätä kirjausta pidetään täytenä totena maailman tappiin asti. Säilyttävät kirjauksia ja jakelevat mm. huostaperheen aikuistuneille lapsille omia törkyjuttujaan näiden vanhemmista. Been there ja kyllä oli törkeää juttua: ilkeän eksän solvaukset ja valheet on kirjattu tositapahtumina, ja tämä sepitys ojennettiin aikuisille lapsilleni, kun he aikuistuivat. Emme juuri ole enää tekemisissä, koska en tiedä miten oikaisisin sosiaali-ihmisten myyräntyön. 

Vierailija
4/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän se olla kirjattuna, mitä asiakkaan kanssa on työskennelty, ihan yhtä lailla kuin terveydehuollossakin. Nykyään asiakkaat näkevät ne OmaKannasta, voit tsekata itse mitä sinne on kirjattuna.

t. sossu

Vierailija
5/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät sitä pohjana tulevalle perheen uhkailemiselle. Kirjaukset on käteviä: siinä on sosiaalityöntekijän ikioma versio puheista ja tapahtumista, oikeellisuutta ei koskaan tarkisteta, ja tätä kirjausta pidetään täytenä totena maailman tappiin asti. Säilyttävät kirjauksia ja jakelevat mm. huostaperheen aikuistuneille lapsille omia törkyjuttujaan näiden vanhemmista. Been there ja kyllä oli törkeää juttua: ilkeän eksän solvaukset ja valheet on kirjattu tositapahtumina, ja tämä sepitys ojennettiin aikuisille lapsilleni, kun he aikuistuivat. Emme juuri ole enää tekemisissä, koska en tiedä miten oikaisisin sosiaali-ihmisten myyräntyön. 

Tietenkin ammattilainen tekee kirjaukset eikä asiakas. 

Vierailija
6/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän se olla kirjattuna, mitä asiakkaan kanssa on työskennelty, ihan yhtä lailla kuin terveydehuollossakin. Nykyään asiakkaat näkevät ne OmaKannasta, voit tsekata itse mitä sinne on kirjattuna.

t. sossu

Ei ainakaan minulla sossun kirjaukset näy omakannassa.

Vierailija
7/7 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sossu

Ei ainakaan minulla sossun kirjaukset näy omakannassa.

Alkoi 1.9.2026

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi