Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitten niin huono äiti, että. Taas tuli mäkätettyä lapsile aamulla.

Vierailija
07.04.2009 |

Taas aamulla tuli mäkätettyä neideille. Syksyllä kouluun menevä kun ei saa edes housujaan kiinni ja vetkuttelee vain koko aamun. Neiti on niin helvetin laiska. Ovat huomanneet sen myös eskarissa. Sitä todellakin pitää potkia pyllylle, että jotain suostuisi tekemään, mutta kun ei siltikään tee. Ja meikäläinen vain mäkättää.

Vanhenmpi, jo koulussa oleva kitisee, kun ei saa lenkkareitaan solmittau. Kinuu ja kiukuttelee, että äiti solmisi. No, jumankauta kyllähän ekaluokkalaisen pitää jo osata lenkkarit solmia.

Musta tuntuu, että en nykyään enää tee mitään muuta kuin jäkätän ja jäkätän. Puheäänenikin taitaa olla vain mäkättävä. No, pian maksan tästä jäkättämisestä tai oikeastaan maksan jo. Siksi eivät edes tottele mua enää ollenkaan.

Argh...tätä äitiyden kamaluutta. Rehellisesti voin tunnustaa olevani huono äiti.

Onko muita mäkättäjiä, jotka katuvat ja pelkäävät, että lapsensa on kohta ihan sekaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on toimiva systeemi, kun mies vie lapset aamulla hoitoon ja minä haen. Mä olen lapsesta asti halunnut olla aamulla rauhassa ja mieluiten itsekseni. Sitten kun joskus vien lapsia aamulla hoitoon, niin mäkätettyä tulee, kun homma ei pelaa ja tulee kiire. Mutta mä kyllä sitten pyydän anteeksikin lapsilta, jos tulee jäkätettyä liikaa. Huono omatunto siitä tulee päiväksi :(

Vierailija
2/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkätystä riittää aina siirtymätilanteissa. Halaillaan ja vilkutellaan ikkunassa sitten

vastapainoksi, ettei jää ikävä mieli päiväksi kummallekaan. Munakello on harkinnassa aamutouhuihin. Ihana tyyppi lapsi on kuitenkin, haaveilut vaan hidastaa aamuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eilen iltana tuli räjähdettyä ihan kunnolla, kun lapset juoksivat sisällä ja heille sanoin siitä muutamaan otteeseen, että sisällä ei juosta, tulee kohta vahinko. Lopuksi vahinko tulikin: vanhempi poika kaatui pienemmän päälle ja ylähuuli halkesi sisältä. Sama juttu kävi edellisiltana, tuolloin pojat vilistivät vanhempien sänkyyn ja olin heitä menossa kieltämään, kun vanhempi hyppäsi vahingossa toisen päälle niin, että sama ylähuuli aukesi. Räjähdin illalla sitten kunnolla, kun säikähdin itse, että hampaat katkesivat, verta tuli niin paljon. Mutta tuokin asia juteltiin sitten lopulta selväksi.

Vierailija
4/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtevät koululaiset itsekseen. Mies on joinakin aamuina aamutouhuissa mukana. Minä ja kaksivuotias heräillään vasta yhdeksän aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan