Eilen ensimmäistä kertaa olin iloinen tytöstäni
Minä oli iloinen tytöstäni heti kun ensimmäisen kerran sain hänt rinnalleni synnytyssalissa!! Ja yhtä onnellinen olen hänestä vieläkin...tyttö täyttää pian 19:)
Kommentit (24)
ollut onnellinen juuri tytöstäni, sen vuoksi kun pikkuveli syntyi, niin tyttö on niin kovasti rakastanut, hoitanut ja ottanut leikkiin mukaan omaa veljeään. Tietysti niitä mustasukkaisuuskohtauksia on, mutta ei läheskään siinä mittakaavassa kuin niillä ystävilläni, joilla on tullut poika ensin. Pojat tuntuu ottavan uuden tulokkaan selvästi rankemmin verrattuna tyttöihin. Kokemus on nyt siis uhmaikäisistä.
Eli ymmärrän ap:ta näin pitkän kaavan kirjoituksen mukaan.
Ei reagointi pikkusisarukseen tuloon johdu isomman sisaruksen sukupuolesta.
terv. tyttöjen ja poikien äiti
ja niin ovat pojatkin. Mikäpä sen parempaa kuin että on lapsia, kaikilla ei valitettavasti ole vaikka haluaisivatkin olevan.
mä oikein tajua, miksi joku hajuvesien haistelu olisi äitiydessä jokin juttu.
Mutta mä en kasvatakaan ensisijaisesti tyttöjä vaan lapsia.
ollut onnellinen juuri tytöstäni, sen vuoksi kun pikkuveli syntyi, niin tyttö on niin kovasti rakastanut, hoitanut ja ottanut leikkiin mukaan omaa veljeään. Tietysti niitä mustasukkaisuuskohtauksia on, mutta ei läheskään siinä mittakaavassa kuin niillä ystävilläni, joilla on tullut poika ensin. Pojat tuntuu ottavan uuden tulokkaan selvästi rankemmin verrattuna tyttöihin. Kokemus on nyt siis uhmaikäisistä.
Eli ymmärrän ap:ta näin pitkän kaavan kirjoituksen mukaan.