Miten laihtuisi 4 kiloa kahdessa viikossa?
Kommentit (13)
en nyt tiedä ihan että laihtuuko neljä kiloa mutta kokeileppa juoda puoli litraa vettä ennen jokaista ruokailua.ja ruokailujen välissä kanssa jos nälkä yllättää.. vähentää näläntunnetta.. ja pidä säännölliset ruokailuajat.. ettet napostele mitään välissä ja lisäät liikuntaa.. mutta tuo nyt on kyllä ihan liian nopea laihtumistahti... sopiva olisi puoli kiloa viikossa.. olisit aloittanut aikasempaan..
Tai sitten voisit kokeilla nesteenpoistoa.. ei sekään nyt noin paljon laihduta mutta kuitenkin jonkun verran..
Tää ei nyt takaa neljän kilon painonpudotusta, mutta jos tekee tiukkaa ruuanhimon kanssa, niin kantsii pestä hampaat. Mun ei ainakaan tee mieli syödä mitään jos oon just pessyt hampaat.
Kaks kiloa saisit tossa ajassa pois niin, että eivät tule enää takaisin. Tolla tahdilla lähtee lähinnä lihakset ja nesteet ja lopputulos on aiempaa suurempi rasvaprosentti. Siksi pikadieetit on pahasta.
Niukka ja terveellinen syönti ja joka päivä PALJON liikuntaa, onnistuu.
Juot paljon vettä, jätät kaikki herkut pois. Jos leipää syöt niin vain täysjyväleipää ja korkeintaan 2-3 palaa päivässä. Korvaat ainakin toisen aterian Kaali-selleri-sipuli-jauhelihakeitolla. Välipalana jotakin kevyttä esim: marjoja/hedelmiä ja maustamatonta jugurttia.
Toisella aterialla normaalia ruokaa mutta vähän. Lisänä paljon kasviksia.
Iltapalalla kans jotakin kevyttä.
Tällä tyylillä mulla on tippunut paino nopeesti tiettyyn pisteeseen asti.
näillä kruunusekoitus-vihanneksilla, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia. Siinä ei ole kaloreita juuri lainkaan, mutta kun pussillisen syö, niin on ihan ähkynä! Siihen lisäksi sitten söin joskus jotain laihaa keittoa, ja tomaattia, kurkkua ym. Jos tuli nälkä, pistin purkan suuhun, se jauhaminen vie pahimman nälän pois.
Kyllä mä jos haluaisin esim jotain tilaisuutta varten laihtua muutaman kilon, yksinkertaisesti vaan söisin vähemmän ja liikkuisin enemmän.
Sanoisin, että 4 kg kahdessa viikossa on liian nopea vauhti laihtumiselle. Jos olisi pakko, niin ala laskea kaloreita. Syö vain n. 1200 kcal päivässä ja reipasta liikuntaa/jumppaa 4-5 kertaa viikossa tunnin verran sekä joka päivä jotain kevyttä liikuntaa esim. 1-2 h kävelylenkki. Jätä herkut ja juo vettä paljon.
Kokeilkaapa joskus liikkua sykemittarin kanssa, joka laskee kulutetut kalorit. Liikunta on tosi hyvä juttu ja sitä tulisi kaikkien harrastaa, mutta laihdutuksessa sen merkitys on aika vähäinen (olematon jos puhutaan 2 viikon laihdutuksesta). Näin jos liikunnalla tarkoitetaan jotain muuta kuin jokailtaista lenkkiä 10km/h -vauhdilla.
Tässä hyvä ketju aiheesta:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
sillä on merkitystä, että mitä laittaa tuosta suusta sisään. Joskus liikunnasta saattaa olla jopa haittaa laihduttaessa, koska se usein lisää ruokahalua. Painonhallinnassa sen sijaan liikunta on ihan ehdoton keino, ja toki terveyden takia muuten! Ja myös laihduttaessa apukeino, mutta ei se pääkeino.
Paino tulee takaisin jopa lisääkin painoa. Lisää liikuntaa ja terveellisempää ruokaa.
Siihen mitään poppakonsteja tarvi.