Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LENKKEILIJÄT HOHOI!!

Vierailija
06.04.2009 |

olisin kysynyt jos joukossamme on joku joka osaisi antaa pulmaani vastauksen. Eli miksi minua alkaa pistämään alavatsaan aina lenkillä? Siis vaikka vain kävelisi reippaaseen tahtiin. Ja pisto tuntuu välillä oikealla ja välillä vasemmalla. Ensin ajattelin, että noh minullahan on huono kunto jos alkaa juostessa pistämään, mutta tänään tulin ajatelleeksi että josko ei kuitenkaan niin huono kunto ole että jo reippaassa KÄVELYSSÄKIN alkaa pistämään... onko kenelläkään asiasta aavistusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkille liian pian aterian jälkeen? Silloin ainakin voi pistää jos maha on liian täysi. Minulle käy joskus niin, useimmiten menee onneksi ohi kun vähäksi aikaa hidastan

Vierailija
2/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim tänään en ollut kyllä pariin tuntiin ainakaan syönyt mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkoi hirvittämään :) syön kyllä pillereitä, mutta kerrankos ne pettää...

Vierailija
4/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisto tuntuu kyljen puolella niin kyseessä on ihan normaali reaktio joka tulee monilla urheillessa treenin alussa. se liittyy jotenkin pallean toimintaa ja hapensaantiin jne. menee siis ohi kun hidastaa tahtia tai muutenkin hetken kuluttua, eikä siihen tarvitse erityisesti kiinnittää huomiota, ei ole vaarallista tms. jos pisto taas tuntuu selkeästi alavatsassa, kohdun tms. kohdalla, sitten en osaa sanoa mitään.

Vierailija
5/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsassa... ja ei pitäisi kyllä olla ihan huonot lihakset kun niitä olen treenaillut... hmm. mitähän raskaustesti näyttää jos sen tekee vaikka syö pillereitä? tarkoitan siis että näyttääkö se ehkä väärin?