Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kännykkäasiaa/exän toiminnasta

Vierailija
06.04.2009 |

Mielipiteitä? Lapsen (5v) etäisä osti lapselle kännykän, ja siihen prepaid-liittymän jossa oli 5 eurolla puheaikaa. Itse olen sitä mieltä ettei tuon ikäinen kännykkää tarvitse, mutta olen toki auttanut ja rohkaissut lasta kännykän käytössä. Ja ihan iloinenhan lapsi on kännykästä ollut, vaikkei sitä juuri muista jos en muistuta olemassaolosta silloin tällöin. Mutta isä ei siis edes ilmoittanut minulle ostavansa kännykän, eikä toki tarvitse kai ilmoittaakaan, mutta nyt puheaika on loppu ja isä sen tietää mutta lisäajan lataaminen jäi minulle. Olen asian jo hoitanut, mutta vähän jäi ärsyttämään tuo asenne, että ostaa puhelimen keskustelematta minun kanssa, eikä sitten edes kysy sopiiko että minä lataan puheaikaa. Eli enemmän periaatteellinen juttu kuin rahallinen. Olenko liian tiukkapipoinen? Olen aina pakannut puhelimen mukaan viikonloppukassiin, jolloin puhelinta on käytetty isänkin luona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ottanut sitten ns. oikeen liittymän ja maksanut itse laskut jos oli pakko puhelin hankkia kysymättä. vaikka eihän 5v. puhelinta mihinkään tarvitse.

Vierailija
2/4 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataat varmaan pitkäksi aikaa puheaikaa, kun lapsi ei puhelinta juurikaan käytä. Mielestäni hermostut turhasta. Jos haluat säästää puheaikaa, niin opeta lapsi soittamaan isälleen niin, että vaan hälyyttää ja isä saa sitten soittaa hänelle takaisin. Ja onhan se hyvä, etät lapsi voi soittaa omasta puhelimestaan äidilleen, kun on isänsä luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä saa ostaa lapselleen ihan mitä haluaa. Tuohan oli vain lapsen etu (vaikka ei 5-vuotias toki kännykkään tarvitse).

Vierailija
4/4 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakoon vaikka mitä, eihän se minulta ole pois; kuten kirjoitinkin, niin minua ärsytti asiassa se, ettei asiasta käyty minkäänlaista keskustelua. Esimerkiksi ilmoitus "olen ostanut lapselle kännykän, käykö että hoidat maksupuolen puheluista?" olisi riittänyt minulle. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi