Kuinka ainutlaatuinen lapsesi nimi on? Onko tusinatavaraa vai ainoa Suomessa
Kommentit (39)
...eli ei ihan tavallisin mutta ei myöskään ihan harvinainen.
Mutta koko nimi (siis etunimi + kaksi muuta nimeä) ovat kyllä varmasti sellainen yhdistelmä ettei sitä löydy toista Suomesta. Toista nimeä on per vuosi kastetuissa noin 30 ja kolmatta noin 40. Olisi aika epätodennäköistä että olisivat osuneet juuri samalle ihmiselle ja samassa järjestyksessä.
Tänä vuonna kastettu 6 samannimistä
koska itse olen ainoa laatuani koko maailmassa! Ja vihaan sitä!
Onneksi yksi nimistäni on normaali, joten käytän sitä!
En TODELLAKAAN olisi halunnut antaa lapsilleni jotain keksittyä muka-näppärää-nimiväännöstä!
isommalla nimiä on annettu kolme kpl.
Tytöllä on ainutlaatuinen nimi; ainoa Suomessa. Enkä kerro nimeä :)
Ykkösen nimi on tuhansilla samana vuonna syntyneillä, kakkosen nimi alle sadalla, ja kolmosen nimeä ei vielä kellään tänä vuonna syntyneellä (syntyy 2 viikon sisään...) ja viimekin vuonna alle viidelläkymmenellä. Emme ole miettineet ollenkaan yleisyyttä/harvinaisuutta vaan ainoastaan sitä mikä meistä on kaunis nimi.
PS: meidän lapsia ei ole _kastettu_ minkäännimisiksi...
niitä katsellaan nimipalvelusta, mutta eivät ne suinkaan ole pelkästään kastettujen nimiä. Kyllä siellä on kaikki nimet oli niiden haltijat kastettu tahi ei.
Ei aina tarvitse olla niin pirun tarkka kaikessa.
Mistä te niitä kastettujen nimiä katsotte?.
http://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Ja sori, onhan siellä kastamattomatkin. Ajatuskatkos ;)
Mistä te niitä kastettujen nimiä katsotte?
Isänsä on ulkomaalainen, joten lapsella on sen kulttuurin nimi. Toisessa kotimaassaan varsin tavallinen tytönnimi.
Minun oma nimi on ja samoin lapsieni. Sukunimi on pieni ja suljettu!
Eli edes nimeä Virtanen ei voi ottaa sukunimeksi tuosta vaan.
muuten nimet suht peruskamaa. Tuon nimen hänen isänsä keksi ja halusi antaa ja sanoin, että jos se kolmantena menee läpi niin laitetaan. Kyllä ne lähetti kyselyn sieltä nimilautakunnasta tai mikä se nyt on, missä ne nimet hyväksyy, että miksi tällainen nimi halutaan antaa ja isä selitti ja nimi meni läpi. En tiedä, olisiko mennyt etunimenä edes selityksellä...
hassuja mielleyhtymiä tai hankala äänneyhdistelmä: Tjalda, Mango, Rusti.
Eli edes nimeä Virtanen ei voi ottaa sukunimeksi tuosta vaan.
Meitä on 80, montako Virtasta?
Ja se harvinaisuushan ei muuten ollut tuossa ollenkaan se pointti.
Meitä on 42...
sinä vuonnakin joku 20