Repeääkö se siitä...
..elikkä mulla on ihan mukava kundikaveri, ollaan oltu jo muutaman kuukauden yhdessä. Nyt sitten ollaan naitukin. Eikä siinä mitään, mutta nyt hän veisti varsinaisen vitsin, sanoa tokaisi, että minun pitäisi antaa myös hänen kaverilleen...hä ??? Ei kai se nyt tolleen voi mennä, että pitää kaveritkin tyydyttää. ??
Entinen heila oli mukamas näin tehnyt. Pitäisikö heittää poitsu pihalle ja etsiä uusi. Meillä kyllä muuten synkkaa aika kivasti.
Kommentit (4)
ei huomenna vaan nyt heti. Tosi törkeä ja nolo jätkä.
..oli mun ensimmäinen. Jos heivaan sen ja otan toisen, niin taas olen joku kiertop.
Menee kyllä niin vaikeaksi, mutta en minä kuitenkaan sen kavereille anna, en siteen yhtään mitään...
Mikä ihmeen kiertop.? Kiertopalkinto? Kyllä sinä olet kiertopalkinto jos nussit koko sen kaveriporukan läpi. Kerkeet myös todennäköisesti elämäsi aikana köyriä vaikka kuinka monen kanssa ennen Sen Oikean(tm) löytymistä. Kandee vaan suosiolla raakata tommoset ihme idiootit ensitapaamisen jälkeen.
Käyt punttiksella hakemassa pari isointa korstoa sieltä ja esittelet ne poikaystävällesi. Sanot vaan että:"nää mun kaverit haluaa panna sua perseeseen... eikös tosirakkaus kaiken kestä?"
Eikös se ole ihan normaalia että kun kundiporukasta yks löytää naisen niin se saa sitten hoidella koko jonon?
No ei, pihalle tollanen jos tosissaan oli.