Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tehdä kun mies ei anna

Vierailija
10.11.2005 |

Oikeastaan tää alko n. 2 vuotta sitten. Mies on mun kaa kerran kuukaudessa. Nyt viimeisestä on aikaa 2kuukautta. Hän sanoo jos yritän, että olen liian lihava.. ym.. Onko muilla tallaisa ongelmia.. Mä olen jonku kerran pettänyt miestäni, mieheni ei sitä tiedä.. Enkä kadu.. Mieheni on mua 9 vuotta vanhempi.. Auttakaa!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Paljonko sinulla sitten on sitä painoa liikaa...enhalua olla ilkeä ym mutta tosiasia on se että niin moni nainen lihoaa ja lakkaa huolehtimasta itsestään kun oltu jonkin aikaa yhdessä ym. Ja juu kyllä jos toista rakastaa niin kestää sen mutta kyllä se visuaalinen puoli on suuri osa seksiä ja elämää yleisesti ottaen. Miksi siis lakataan huolehtimasta itsestään pidetäänkö toista niin itsestäänselvänä. Itse naisena koen sen tärkeäksi itselleni näyttää hyvältä ja pitää itsestäni huolta. ei se että elää vakituisessa suhteessa tai on lapsia ole syy antaa itsensä rupsahtaa...

Vierailija
2/2 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saattaa nyt olla liian rehellinen mies.

Onko hyvä, että mies kertoo suoraan, jos naisen ylipaino todella haittaa? Vaikea kysymys. Uskon, että asia voi joitakuita miehiä oikeasti ja todella haitata. Miehet ovat niin visuaalisia olentoja seksin suhteen! Mutta kaikkia miehiä ei ylipaino tunnu haittaavan! Ja osahan ei edes tykkää laihoista..

Silti se on todella väärin, jos mies haukkuu ja moittii sua. Sanooko siis muutakin kuin, että olet hänen mielestään lihava? Niin käsitin. Miehesi käyttäytyy rumasti!

Olisiko perusteellisen keskustelun paikka. Kerrotte miltä itsestä tilanne tuntuu. Yrittäkää olla syyttämättä toista!

Syrjähypyistä vielä. Rakastatko miestäsi oikeasti vielä ja haluatko olla hänen kanssaan yhdessä. Jos rakastat ja haluat, lopeta ihmeessä pettäminen. Äläkä edes tunnusta miehellesi, jos pettämiset eivät ole merkinneet sinulle mitään. Pelkästään omaa omaatuntoaan keventääkseen ei kannata toiselle kertoa. Pettäminen on kuitenkin puolisolle niin iso loukkaus ja taakka kannettavaksi. Monet eivät pysty antamaan koskaan anteeksi, vaikka yrittäisivätkin.

Onko suhteellanne tulevaisuutta? Haluatteko sitä? Jos teillä on lapsia, niin silloin kannattaa kyllä yrittää vähän pidempään! Menkää vaikka pariterapiaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla