Miksi te ihmiset teette enemmän kuin yhden lapsen
jos ette kuitenkaan niitä jaksa hoitaa? Miksi ette tee toista vasta kun edellinen on koulussa? Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi lapsen subjektiivista oikeutta omaan vanhempaan tämän kaiken subjektiivisen päivähoito oikeus hömpötyksen keskellä???? On kamalaa katsella päiväkodissa niitä surkean näköisiä isosisaruksia kun äiti lähtee vauvan kanssa kotiin, tai vielä ilkeämpää kun isä tuo lapsen aamulla jo kukon laulun aikaan ja äiti ja vauva jää kotiin nukkumaan:( todella sääli. Yritäppä siinä sitten lohdutella lasta kun hän kyselee miksi ei saa äidin kanssa hoitaa vauvaa. Sitten ihmetellään kun lapsi kiukuttelee illat kotona. Tottakai hän kiukuttelee kun yrittää parhaansa mukaan saada edes vähän huomiota äidiltä...
Kommentit (22)
En juossut pellolla, eikä sukulaiset hoitanut minun 5 lastani.
Minä heidät hoidin ja mieheni silloin kun töiltään ennätti. Jokainen miettiin montako lasta kykenee elättämään ja hoitamaan. Jos tuntuu, ettei jaksa yhtä enempää niin laittaa jalat ristiin ja pidättäytyy seksistä (eipä ainakaan tule vahinkoraskautta).
Täytyy todellakin ottaa näistä viisaista neuvoistasi vaari nyt ja lopettaa
a) työnteko
b) seksi, ettei vain tule enempää lapsia tähän saamattomien nahjusten ja laiskureiden perheeseen.
On se hyvä, että viisaammat jaksavat valistaa meitä onnettomia nykyäitejä. Tunnen itseni rinnallasi varsinaiseksi surkimukseksi. Se varmasti oli tarkoituksesikin.
En juossut pellolla, eikä sukulaiset hoitanut minun 5 lastani.
Minä heidät hoidin ja mieheni silloin kun töiltään ennätti. Jokainen miettiin montako lasta kykenee elättämään ja hoitamaan. Jos tuntuu, ettei jaksa yhtä enempää niin laittaa jalat ristiin ja pidättäytyy seksistä (eipä ainakaan tule vahinkoraskautta).