Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
2010 haaveilijoiden huhtikuu
06.04.2009 |
Heippa taas! Aloitin nyt siis uuden ketjun, huhtikuuta kaikille! Kiitos vastauksesta, saapa nähdä tuleeko sitä raskaaksi, olisi se ihanaa ku nyytti ois vierellä 2010 :)
Kunhan mieskin tottuu kunnollaa ajatukseen, en halua millään lailla painostaa.. 2010 kuitenkin sovittu joten pieni heitto viikoissa tai kuukausissa ei haittaa. Parasta varmaan, kun ei kauheasti sitten päätöksen jälkeen enää pohdita ja analysoida asiaa miehen kanssa, niinkuin sana kuuluikin, annamme palaa..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
vihdoin sitten olisi meidänkin vuoro alkaa sitä omaa nyyttiä metsästämään. oi että tätä on odotettukkin