Mitä mies oikeasti ajattelee
kun antaa naiselle suuseksiä tai sormettaa? Siis kun ei itse ole juuri sillä hetkellä saamapuolella.
Mietin vaan sen takia, että on tässä elämän varrella ollut kaksikin pitkäaikaista parisuhdetta joissa kummassakaan mies ei ole suostunut sormettamaan klitorista, ei ole ylipäätään laittanut sormiaan jalkoväliin kertaakaan suhteen aikana, eikä ole myöskään suostunut antamaan suuseksiä. On jopa sanonut, että naisen nuoleminen on luonnotonta.
Onko se vaan niin, että vain erityisen huomaavaiset miehet jotka ovat valmiita "uhrautumaan", antavat suuseksiä ja suostuvat sormettamaan? Jotain epämiellyttävää siinä kai täytyy olla, kerran kaksi miestä on saman tehnyt, eli pitkässä parisuhteessa kelpuuttanut jalkovälin vain panemiseen,.
Ja molemmat herrat ovat kyllä itse saaneet suuseksiä (usein seksi on ollut pelkästään sitä, että mies saa suuseksiä) ja on ollut handjobia.
Mutta kun tulee kyseeseen naisen nautinto, ei olla valmiita sen eteen vaivaa näkemään.
Kommentit (25)
Minä en ainakaan ole ajatellut minään, vaan keskittynyt täysillä aistimaan pillua, pillun ja vaimon reagointia. 45 vuotta nuollut vaimon pillua joka viikko ja nuolen jatkossakin jos minusta on kiinni. Rakastan pillun nuolemista, pillun ja vaimon kiiman nousua ja orgasmeja. Elämän suola saada oma rakas kiimasta sekaisin ja kokea voimakkaat orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei sormettaisi tai nuolisi kunnolla, olis entinen hyvin äkkiä -ääntänopeammin![/
Oletpas sinä ärhäkkä nainen, jos nainen olet.
Kyllä kai ne ovat naiset kun eivät anna nuoli
tai ei .
Vierailija kirjoitti:
Omaa munaansa ne ajattelee.
Varsinkin sunlaisten naisten kanssa.
Olemme olleet yli 40v naimisissa. Tällä hetkellä minulla on sen verran huono erektio, että yhdyntä ei onnistu. Sen takia oli muutama vuosi taukoa seksissä. Mut nyt löysimme yhdessä uuden jutun. Suuseksi, kädet ja seksilelut. Sen jälkeen ollut kiihkeätä :)
Omaa munaansa ne ajattelee.