Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies oikeasti ajattelee

Vierailija
06.04.2009 |

kun antaa naiselle suuseksiä tai sormettaa? Siis kun ei itse ole juuri sillä hetkellä saamapuolella.

Mietin vaan sen takia, että on tässä elämän varrella ollut kaksikin pitkäaikaista parisuhdetta joissa kummassakaan mies ei ole suostunut sormettamaan klitorista, ei ole ylipäätään laittanut sormiaan jalkoväliin kertaakaan suhteen aikana, eikä ole myöskään suostunut antamaan suuseksiä. On jopa sanonut, että naisen nuoleminen on luonnotonta.

Onko se vaan niin, että vain erityisen huomaavaiset miehet jotka ovat valmiita "uhrautumaan", antavat suuseksiä ja suostuvat sormettamaan? Jotain epämiellyttävää siinä kai täytyy olla, kerran kaksi miestä on saman tehnyt, eli pitkässä parisuhteessa kelpuuttanut jalkovälin vain panemiseen,.

Ja molemmat herrat ovat kyllä itse saaneet suuseksiä (usein seksi on ollut pelkästään sitä, että mies saa suuseksiä) ja on ollut handjobia.

Mutta kun tulee kyseeseen naisen nautinto, ei olla valmiita sen eteen vaivaa näkemään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän todellakin ITSEKIN nauttii, kun saa nuolla tai muuten hyväillä minua. Suuseksiä meillä on molemmin puolin ja muutenkin mahtava, molempia tyydyttävä seksielämä.

Yhdessä ollaan oltu 12v

Vierailija
2/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoriksesta, niin saa itsensäkin fiiliksiin nähdessään naisen nauttivan ja kostuvan. Touhutipat kostuttaa terskaa sopivasti eikä tarvi välttämättä itse saada edes suihinottoa, sen kuin hommiin vaan, kun on ensin antanut naiselle orgasmin :)

ps. pillu tuntuu paremmalta, kun on nainen on saanut ensin orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, selvästi nauttiva nainen kiihottaa. Toiseksi: tärkeälle ihmiselle on kiva tehdä hyvää. Kolmanneksi: kun antaa, voi itsekin odottaa saavansa vastaavaa.

Suuseksiä ei ole pakko ottaa/antaa, mutta tyhmää se on

Vierailija
4/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä naisen pillun nuoleminen ja sormettaminen on todella kiihottavaa. Omassa suhteesssani tekisin sitä vaikka joka kerta, mutta mulla vaimo ei ole siitä niin innoissaan :-(

Ennen aviolittoani silloiset kumppanit tykkäs suuseksistä tosi paljon ja useimmiten nuolin orkun naiselle ennen naimista. Enkka taisi olla naisella kolme orkkua nuolemisen aikana...niin ainakin kertoi. Kokeilin kerran jopa pillun nuolemista naimisen jälkeen ja "jouduin" nuolemaan spermaa valuvaa pillua. Sekin oli tosi kiihottavaa ja tekisin sen milloin tahanasa uudestaan, mutta eipä vaimoni sellaista antaisi tehdä.

Mä itse ajattelen silloin (kun nuolen tai sormetan), että nyt haluan antaa toiselle ihanan nautinnon. Seuraan ja kuuntelen puolison liikehdintää, ääntelyä ja sitä kyllä huomaa mikä tuntuu hyvälle. Se myös kiihottaa entisestään. Kaikkein kiihottavinta on se, kun toinen saa orgasmin. Jos sormi on samaan aikaan toisen pepussa, niin pepun supistelu sormea vasten, se vasta jotain on. Mielellään käytän hyväilyssä myös sauvaa.

ps. Voisin nuolla vaimoni ilman vastapalvelustakin, jos vain haluaisi. Tekeehän vaimoni myös mulle suihinottoja aina välistä, ilman että siitä seuraa muuta. Miksi aina oletetaan, että nainen vain ottaa suihin, mutta miehen ei tarvitse hoidella vaimoaan samoin?

Vierailija
5/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin keskityn naisen tuntemuksien seuraamiseen ja ajattelen, miten saan naiselle orgasmin hitaasti nautiskellen. Siinä on maisemat kunnossa, joten ei ole ikinä ollut kiire mihinkään omasta puolestani.

M30+

Vierailija
6/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä elämästä. Mies ei suostu oma-aloitteisesti ko. hommaan, ja eipä se sitten niin nautinnollista olekaan kun tietää ettei toinen tykkää siitä silloin harvoin kuin moista tapahtuu. Itse kyllä odottaa saavansa vastaavat hoidot.... eikä siinä mitään mutta kun minäkin haluaisin...

Vierailija
7/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksissä on kyse antamisesta, nautinnon tuottamisesta toiselle ilman ehtoja ja samanaikaista omaa seksuaalista nautintoa. Toki pidän siitä muutenkin, mutta tuosta siinä on mielestäni perimmiltään kyse.

Toisinaan jatkan sitä naiseni orgasmiin asti, joskus vaan käytämme sitä esileikkinä ja tulen sitten sisään.. Joilllekin pareille tämä on jopa ainoa tapa, miten nainen voi saada vaginaorgasmin, hyvin tehdyllä eslileikillä jossa mies antaa suuseksiä piiiitkään..

Ja meillä tähän leikkiin kuuluu myös vaniljanmakuinen liukuvoide ;-)

-Mika-

Vierailija
8/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minä ainakin tykkään saakutisti saada nuolla ja imutella pimpukkaa ja klittaa. Siihen kun oikein paneutuu, niin jorma on kovana ja hyvää tekee, vaikkei nainen siihen edes koskisi. Pitää jopa sanoa niin, että aika monasti on käynyt siten, että mahla on valahtanut ennenkuin kulli on pimppaan päässyt. Siinä kun on oikein nautinnolla imeskellyt ja nainen alkanut läähättää ja huohottaa ja sitoo jalkansa miehen kaulan ympärille, niin hekuma nousee niin korkealle, että ei voi muuta kuin imeä ja imeä ja nuolla.

Vierailija
9/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onhan tuossa kirjoitukseessasi jotain tuttua.. ;-)

Ehkä kerroin sen jotenkin vaan huonosti:

Tarkoitin siis vaan sitä, että siinä tilanteessa molemmat keskittyy siihen nautinnon tuottamiseeen naiselle. Että hänen ei tarvitse ajastella samalla sinun (tai siis minun) nautintoani, vaan hänkin voi vaan keskittyä itseensä, olla ja nauttia... Sitä koitin kertoa..

-Mika-

Vierailija
10/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaiset, jotka nuolemista kammoavat, eivät tähän ketjuun kirjoita. Exäni sanoi, että hän ei voisi nuolla naista, koska hänen mielestään naisen jalkoväli on ennenkaikkea kusipaikka, inhottava paikka, eikä mitenkään eroottinen muuten kuin reikänä. Eli se tuntuu hyvälle, mutta näky ei ole mikään kiihottava. Sinänsä outo kommentti heteromiehen suusta, mutta totta joka sana, näin sanoi :(

Tunne sitten siinä itsesi haluttavaksi...

Vierailija
11/25 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se tuntuu hyvälle, mutta näky ei ole mikään kiihottava.

Vierailija
12/25 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin tyhmä, että luulin, että se on kaikkien miesten jos ei nyt lempipuuhaa, niin toiseksi hauskinta ainakin. Mun mies haluaa nuolla mua yleensä joka kerta ja vaikka kuinka pitkään, samoin sormettaa ja leikkiä sauvalla. Ja kehuu joka kerta miten ihana ja kaunis ja kiihottava olen...niin ja olen synnyttänyt 3 lasta, että ei ehkä totta joka sana, mut ei haittaa.

Ehkä tuosta johtuen rakastelemme aina kun mies haluaa (tai minä), eli ainakin joka toinen päivä. Ja tietysti minäkin nuolen ja imen miestäni, se on niiiiin ihanaa.

Vierailija
13/25 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuolen aj sormeta na ja emäntä kanssa ottaa suihin,eikä ole mitään pakkoa tehdä mitään,mutta molemmat kuitenkin halutaan pitää toisiamme hyvänä ja olla toistemme lähellä,sitähän se seksi on ja pitääkin olla ei siihen muuta tarvii

Vierailija
14/25 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sitä uteliaisuuttani ja katson miten vaimoni reagoi kielen liikkeisiin. Samalla tutustun lähemmin hänen alapäähänsä. Se mehu joka sieltä rupeaa pursuaan ulos ei oiken maistu miltään, mutta vaimoni väitää että sperma maistuu ? Taitaa olla makuaistini hukassa.

Vierailija
15/25 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojat on poikia ei niitä voi laitta miesten töihin.

ei kannata vetää tuosta kovin paljon johtopäätöksiä .

pokasilla voi harjoitella naimista mutta miehet hoitaa hommat

Vierailija
16/25 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän tässä on hurjan paljon daamin ulkoisesta habituksesta. Ei kukaan mies halua duunailla ns. äklötavaralla vaikka naida juuri ja juuri voi.

Vierailija
17/25 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nuolen monesti viikossa, tiedän ja näen vaimon nauttivan, lisäksi hän on oikea hunajapillu, maistuu hyvälle ja tuoksuu hyvälle. Kiihotun myös itse suuseksin antamisesta todella paljon eikä se tarkoita ollenkaan että tarvisi itse saada suuseksiä. Pakko kyllä myös sanoa että kaikki naiset ei kieltämättä maistu yhtä namille mitä ei oo kiva nuolla taas. Mies 29v

Vierailija
18/25 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

edellisestä elämästä. Mies ei suostu oma-aloitteisesti ko. hommaan, ja eipä se sitten niin nautinnollista olekaan kun tietää ettei toinen tykkää siitä silloin harvoin kuin moista tapahtuu. Itse kyllä odottaa saavansa vastaavat hoidot.... eikä siinä mitään mutta kun minäkin haluaisin...

Jätä moinen mies heti!

Vierailija
19/25 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sen kerran kun olisin halunnut toista miellyttää niin haukut tuli kun minua ei kuulemma kiinnosta että haluttaako häntä vai ei. Teki niin tai näin niin aina väärin meni.

Vierailija
20/25 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sormettaisi tai nuolisi kunnolla, olis entinen hyvin äkkiä -ääntänopeammin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi