Yli puoli vuotta yrittäneet...
Yk ties mikä menossa ja tuntuu, että ikinä ei onnaa. Hiton masentavaa kun aina vaan sama´tulos! tässä tulee varmaan vielä hulluksi. Itkettääkin tosi paljon välillä.
Miten te muut jakselette ?
Kommentit (3)
Kiitos sinulle! Antoi paljon toivoa.
Onnea sinulle odotukseen! :)
kiva jos tsempitys toimi. :) Mietin miten sanat asettaisi, kun se on kumminkin niin kamalan iso pettymys aina joka kuukausi saada se negatiivinen tulos. Ja vielä muutama kuukausi taaksepäin olin itse aivan alamaissa ja täysin varma, ettei tämä koskaan onnistu, mutta niin vain kävi. En tiedä mikä sen sitten teki, ehkä uudet suunnitelmat elämässä. Meinasin lähteä opiskelijavaihtoon ruotsiin, ja kaikki olikin jo selvitetty, mutta sitten elämä tekikin käänteen plussatestin muodossa!
Olen tuuminut, että ehkä ne uudet itseä koskevat suunnitelmat saivat minut jotenkin rentoutumaan tämän jutun suhteen. Vaikka en tiedä, olin kyllä kovasti yhä siitä surullinen, että vaikea sanoa oliko kyse vain sattumasta. Mutta ainakin vaihdon miettiminen antoi itselle jotain muutakin pohdittavaa.
Onnea yritykseen, ei sulla ole mitään hätää! :)
virva, 15+0 (jee, taas uusi viikko!)
Ymmärrän niin hyvin, että se tuntuu tuolta. Mutta ihan oikeasti puoli vuotta on tosi lyhyt aika, siinä ei ehdi olla kuin mitä, maksimissa seitsemän kiertoa (mulla joku kolme-neljä :D ), eli käytännössä kuusi päivää jolloin raskaus on mahdollinen. Ei ole mikään ihme, jos nyt ei johonkin noista kuudesta päivästä osu, tai jos vaikka niistä osuu kolmeen, niin ei satu sitten sillä kertaa siistiöt uimaan oikeaan torveen.
Itsellä meni puolitoista vuotta ennen tätä toivottavasti loppuun kulkevaa raskautta. Vuoden päästä yrittämisestä tulin kerran raskaaksi, mutta meni kesken, ja puoli vuotta siitä alkoi tämä.
Tarkoitan vain, että niin paljon kuin tiedänkin miltä susta tuntuu, koitan silti rauhoitella. Ei nämä hommat toimi napista, vaan pitää ootella ja katella, vaikka se onkin ihan kamalan raskasta. Koita miettiä vähän muita juttuja, aloita vaikka uusi harrastus tai jotain muuta, ihan itseäsi varten tehtävää juttua, ettei kaikki aika mene vaan sen odottamisen odottamiseen. Mieti itseäsi, tee itsellesi hyviä asioita nyt, koita innostua semmoisista.
virva, 14+6