Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele huoneistohotellia Helsingin keskustassa=)

Vierailija
05.04.2009 |

Ensi kuussa työmatkan ja vapaapäivän tunkää ja perhekkin joutaisi mukaan. Meitä ois lähdössä kaksi aikuista ja kolme lasta. Tarvitaan siis jääkaappi+muut tarvittavat. Ja aamupalan haluan saada valmiina=)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Museokadulla on kiva, bonuksena mukava Cafe Marocco vastapäätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi