Romaninaiset ovat niin kauniita.
Mustat paksut hiukset ja ruskeat silmät. Sääli vaan, että se kulttuuri on mitä on...
Kommentit (77)
Myös Mirandalta iso giitos, myö ollakkiiii kauniita.
Mikä on se romanien salainen kaalelaatikko resepti?
UUPS kun taas oli kauheasti kirjoitettu moderoijan typerys.
Mutta luonne on huono, räyhääminen yleistä. Itse olen valkolainen mutta näytän puoli romanilta.
Vierailija kirjoitti:
Multa (olen asiakaspalveluammatissa) on muutaman kerran romaninainen kysynyt olenko itsekin romani. Ovat muuten todella mukavia kun heitäkin kohtelee mukavasti.
Niin kauan mukavia kunnen jäävät kiini. Sen jälkeen on piru irti. On se niin väärin ku huomattiin.
Pikkupoikiaankin opettavat, iske veitsellä sisäreiteen, se tehoaa
Jos viitsit pitää kevlaria aina paidan alla niin käy pökkäsemässä.
Tummat ovat yleensä tosi reiluja naapureita. On pyydetty syntymäpäiville ja sanottu "jos jotain on lopussa, niin tulet pyytämään". Itsekin vein kerran kahvipaketin, ettei pieniä lapsia tarvi herättää, pukea ja lähteä kauppaan pelkän kahvin takia.
Vierailija kirjoitti:
Tummat ovat yleensä tosi reiluja naapureita. On pyydetty syntymäpäiville ja sanottu "jos jotain on lopussa, niin tulet pyytämään". Itsekin vein kerran kahvipaketin, ettei pieniä lapsia tarvi herättää, pukea ja lähteä kauppaan pelkän kahvin takia.
Kunnes huomaat, kaikki putsattu
Viikset ja syyläinen kyömynenä, hahhah
Vierailija kirjoitti:
Multa (olen asiakaspalveluammatissa) on muutaman kerran romaninainen kysynyt olenko itsekin romani. Ovat muuten todella mukavia kun heitäkin kohtelee mukavasti.
Yleistätlö nyt pikkasen? Miten voit sanoa jostain ihmisryhmästä, että kaikki sen edustajat on samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistätlö nyt pikkasen? Miten voit sanoa jostain ihmisryhmästä, että kaikki sen edustajat on samanlaisia.
Niinpä, eihän ihmisetkään ole kaikki samanlaisia
ja hyviä kaupassakävijöitä. ei kulu ollenkaan rahaa, kun hakee kaupasta hameel... siis kärryllisen tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin katsoin mun sukutaulukkoa niin vissiin vähän romanijuurta.
Mun äidin työkaveri oli romani ja suoritti yliopistotutkinnon vain 2 vuodessa.
ymmärrän, että yliopisto halusi siitä pikaisesti eroon. pulpetitkin katosi tunnin jälkeen hameen alle
Mun äidin työkaveri oli romani ja suoritti yliopistotutkinnon vain 2 vuodessa.