Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä pitäis ymmärtää? Opettajasta kyse.

Vierailija
04.04.2009 |

Olen pariin otteeseen kysynyt neuvoa kurssini ohjaajalta esseetäni varten. Hän neuvoi, että kirjoita ensin omia ajatuksiasi ja katsotaan niistä sitten yhdessä mitä minun pitäisi esseeseeni ottaa mukaan.

No kirjoitin ajatuksiani ja lähetin sähköpostilla. Sain sähköpostissa vastauksen että tavataan perjantaina tai soitellaa asiasta viikonloppuna.

Perjantaina en päässyt tapaamaan joten soitin, että en pääse joten hän sanoi, että okei hää katsoo sitä mun tekelettä ja soittaa viikonloppuna lauantaina.

Sivulauseessa mainitsi, että on vähän kiireinen kun korjaa just kokeita.

tänään Lauantai ja ei ole soittanut.

Kehtaako sille enää soittaa ja kysyä vai tarkottaako tuo soittamatta jättäminen, että jätä minut rauhaan ja tee ite se essee ja äläkä kysele niin hitosti kysymyksiä koko ajan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi olla kenties muutakin elämää?

Älä nyt tähän aikaan ainakaan enää soita! Laitat meiliä maanantaina, jos ei ole siihen mennessä kuulunut.

Minunkin pitäisi parhaillaan lukea ohjattavani gradua, mutta en vaan JAKSA. Joten hän saa kommenttini päivän myöhemmin kuin alunperin lupailin.

Vierailija
2/2 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee joskus yllättäviä menoja, jotka on pakko viikonloppuisin hoitaa. Emme aina jaksa 24/7. Jos odottaisit maanantaihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla