Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsilla aurinkosuojavaatteita?

Vierailija
02.07.2009 |

ovatko hyviä käytössä? tuntuu ainakin ihanalta kankaalta iholla :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitaa ja housuja käytetään lähinnä aurinkolomilla, hattu on käytössä näillä keleillä täällä kotimaassakin.

Olen tykännyt ja vaatteet on tosiaan toimineet. Tietenkin hiekkarannalla möyriessä aurinkosuojavaatteet kuluu siinä missä muutkin. Itse tein alkuun sen virheen, että ostin vähän liian isot vaatteet ja sitten kun ne oli sopivat, niin ne pitikin heittää pois kun oli niin kuluneet...

Vierailija
2/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmaan kannattaa ostaa sit ihan tyköistuva eikä varata pahemmin kasvunvaraa..kyllä se ainakin tämän kesän kestää jos nyt ostan :) niissä on ihanan värisiä vaihtoehtoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin koko minkä olen löytänyt on 116 ja se tuntui pahalta päällä. Housut oli ok, mut paita ihan tiukka.

Vierailija
4/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy näköjään myös "isommille"

www.sunblock.fi

Vierailija
5/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme tykänneet kovasti.Olen ostanut tytölle 122cm puvun ja pojalle caprit 98 ja kauluspaidan josta hihat saa napilla lyhyiksi.Lisäksi tytöltä on periytynyt vejelle vanhemman malliston Hyphen- asu, jossa on 92cm turkoosit housut ja kalakuvioinen paita. Eivät ole kulahtaneet yhtään vaikka paljon ollaankin käytetty. Voin suositella! Puen ne lapsilleni yhtä hyvin kotimaassa (täälläkin aurinko polttaa) kuin ulkomailla, ja vaatteet ovat kestäneet kaikenlaiset hiekassa uinnit ja suolaveden.

Vierailija
6/6 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lioninthesun.com/

Kokoja löytyy vauvoista aikuisiin. Toimitus ilman postikuluja alle viikossa.

Meillä on ollut käytössä alle kouluikäisillä sellaiset vetoketjulliset kokopuvut ja hyvät ovat olleet. Koko pitää olla tosiaankin sopiva, eikä liian iso, mutta ovat materiaaliltaan sopivan napakoita, eivätkä roiku päällä märkänäkään.