Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYVÄ BLUES, kärpät pysykööt siellä lapissa

Vierailija
04.04.2009 |

oikeastaan kärpät ei saisi olla kuin divari-porukka.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaapas nyt hiljaa siellä ;D

Vierailija
22/24 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpät rules!!!

Etelän pupupöksyt pääsee kohta kesälomalle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapista kotoisin ja ehtinyt asua ulkomailla, Vantaalla, Espoossa, Oulussa, Rovaniemellä ja Järvenpäässä ja nyt mietin paluuta Ouluun. Ehdottomasti mukavimman kokoinen kaupunki hyvillä ajanviettomahdollisuuksilla.

Mitäs hyviä ajanviettomahdollisuuksia täällä on? Mä en malta odottaa että pääsisin muuttamaan täältä pois...

Tampere, Espoo ja pari pikkukaupunkia nähtynä. Tampereelle muuttaisin heti takas jos olis mahdollista!

Vierailija
24/24 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapista kotoisin ja ehtinyt asua ulkomailla, Vantaalla, Espoossa, Oulussa, Rovaniemellä ja Järvenpäässä ja nyt mietin paluuta Ouluun. Ehdottomasti mukavimman kokoinen kaupunki hyvillä ajanviettomahdollisuuksilla.

Mitäs hyviä ajanviettomahdollisuuksia täällä on? Mä en malta odottaa että pääsisin muuttamaan täältä pois...

Tampere, Espoo ja pari pikkukaupunkia nähtynä. Tampereelle muuttaisin heti takas jos olis mahdollista!

on hyvät ulkoilu- ja kuntoilumahdollisuudet esimerkiksi.Tampere on mustakin kiva kaupunki, vaikka en ole siellä asunut vaan muutaman kerran käynyt.